کد مطلب: 

270595

راه‌اندازی پاسخگویی اختصاصی برای مشترکین جدید در سامانه مرکز تماس رایتل

سامانه پاسخگویی اختصاصی برای مشترکین جدید در مرکز تماس رایتل، آغاز به کار کرد.
رایتل

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، این اقدام واحد خدمات مشترکین رایتل، با هدف رعایت مضاعف اصول مشتری مداری و ایجاد و ارتقای تجربه مطلوب در اولین ارتباط مشترکین جدید با کانال‌های پشتیبانی این شرکت راه‌اندازی شد.

از طریق این سامانه، مشترکین جدید با اولویت بالاتری به کارشناسان پاسخگوی مرکز تماس متصل و در کمترین زمان ممکن در راستای حل سریع مشکلات احتمالی یا ارائه راه حل مفید و موثر جهت اطمینان بخشی، حفظ و نگهداشت آنها، به این صف متصل خواهند شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2022-07-20 12:13

افزودن دیدگاه جدید