کد مطلب: 

270339

مدیرعامل ایرانسل: اصلاح تعرفه‌های ارتباطی باید متناسب با شرایط اقتصادی جامعه باشد

مدیرعامل اپراتور ایرانسل می‌گوید: همه متولیان حوزه ارتباطات بر این باورند که اصلاح تعرفه‌ها نباید فشاری به مردم وارد کند و اگر افزایش درآمدی هم از محل اصلاح تعرفه‌ها حاصل شود باید صرف توسعه زیرساخت‌ها و تامین تجهیزات اپراتورها شود.
مدیرعامل ایرانسل: اصلاح تعرفه‌های ارتباطی باید متناسب با شرایط اقتصادی جامعه باشد

دکتر بیژن عباسی آرند، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در حاشیه‌ بازدید از پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات پیرامون تغییر تعرفه‌های اینترنت در سال جاری، گفت: قدم اولی که با همکاری وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات برداشته شد، بحثی بود که بسته‌های زیر کف قیمت که دو سال پیش باید حذف می شد، حذف شد و قدم بعدی تعریف تعرفه‌ها و بسته‌های جدید است.

وی، ادامه داد: همکاران در وزارت ارتباطات و دولت اعتقادشان بر این است که اگر بسته‌های جدید تعریف شوند و افزایش درآمدی رخ می دهد، باید در راستای توسعه شبکه باشد و ما هم در اپراتور همین اعتقاد را داریم؛ هم سهامداران و هم مجموعه مدیریت اپراتورها بر این باورند زمانی که اصلاح تعرفه انجام می‌دهیم، اگر اصلاح درآمدی از این محل صورت گیرد باید صرف توسعه زیرساخت‌ها و تامین تجهیزات شود.

مدیرعامل ایرانسل، اظهار کرد: با وزارت ارتباطات در حال رایزنی هستیم که به مدلی برسیم که مورد توافق طرفین باشد و اپراتورها متعهد شوند که افزایش درآمد را حتما صرف توسعه شبکه، زیرساخت، نسل‌های جدید و نسل پنجم ارتباطی و توسعه پوشش در مناطقی که پوشش دهی ضعیف است یا وجود ندارد، کنند.

عباسی آرند، خاطرنشان کرد: از طرفی باید تعرفه‌ها کمی اصلاح شود و متناسب با شرایط اقتصادی جامعه باشد. هم ما و هم دولت و سازمان تنظیم مقررات و وزارت ارتباطات اعتقادمان بر این است که این اصلاح تعرفه نباید فشار زیادی به مردم وارد کند و به همین دلیل با مدل‌ها و سناریوهای مختلفی در حال مذاکره هستیم و امیدواریم زودتر به نتیجه برسیم تا اصلاح تعرفه صورت گیرد.

انتهای پیام

گفت‌وگو از زهرا طاهری

 

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 1
2022-07-12 12:35

افزودن دیدگاه جدید