کد مطلب: 

270283

فراخوان برگزاری کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت اینترنت اشیاء و زیرساخت‌ها

کنفرانس ظرفیت «در محور اینترنت اشیاء و زیرساخت ها» و نمایشگاه جانبی، با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجری طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان تنظیم مقررات و سایر نهادهای مرتبط و همچنین شرکت‌های توانمند در حوزه تحقیق و تولید سخت افزار و نرم افزار IoT در شهریورماه سال جاری و در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.
فراخوان برگزاری کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت اینترنت اشیاء و زیرساخت‌ها

به گزارش سیتنا، در پی برگزاری سلسله کنفرانس های ظرفیت برای شبکه ملی اطلاعات، دبیرخانه دائمی این کنفرانس اعلام نمود:

۱- کنفرانس ظرفیت «در محور اینترنت اشیاء و زیرساخت ها» با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجری طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان تنظیم مقررات و سایر نهادهای مرتبط و همچنین شرکت‌های توانمند در حوزه تحقیق و تولید سخت افزار و نرم افزار IoT برگزار خواهد شد.

۲- این کنفرانس ظرفیت و نمایشگاه جانبی به صورت حضوری در شهریور ماه در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود (تاریخ دقیق بعدا اعلام می گردد).

۳-  کنفرانس ظرفیت مذکور شامل سه بخش خواهد بود:
بخش اول: اعلام سیاست ها و برنامه های کلان توسط دستگاه ها و سازمانها دولتی در قالب پنل ها و سخنرانی ها.
بخش دوم: اعلام نیازمندیها و برنامه های توسعه توسط اپراتورها، کارگزاران اجرایی و مجریان طرح ها به صورت ارائه بروشورها و پنل های تخصصی.
بخش سوم: اعلام توانمندیهای داخلی در حوزه های  تحقیق و تولید از طریق برگزاری نمایشگاه حاشیه کنفرانس ظرفیت.

۴- به منظور شناسایی شرکت‌ها/مراکز توانمند در حوزه موضوع کنفرانس برای حضور در نمایشگاه حاشیه کنفرانس، فرم خوداظهاری  تهیه شده که بزودی دراختیار داوطلبان حضور قرار خواهد گرفت.

۵- فرم های خوداظهاری که در مهلت مقرر تکمیل و به دبیرخانه کنفرانس ارسال شود، توسط تیم های متخصص بررسی و انتخاب نهایی شرکتها/مراکز انجام خواهد شد.

۶- از واحدهای انتخابی در خواست خواهد شد بنر معرفی واحد و محصولات را طبق طرحی که  ارسال می‌شود را برای استفاده در نمایشگاه آماده نمایند.

۷- برای هر شرکت/مرکز انتخابی، یک میز برای نمایش توانمندی ها اختصاص داده خواهد شد (حضور در نمایشگاه، رایگان می باشد) .

از شرکت‌ها، مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی که در این حوزه فعالیت دارند و علاقمند به حضور و مشارکت دراین کنفرانس می باشند درخواست می شود که آمادگی خود را حداکثر تا ۲۶ تیرماه از طریق واتس اپ به شماره 09201800290 به دبیرخانه کنفرانس اعلام نمایند.

فرامرز رستگار
دبیر اجرایی کنفرانس ظرفیت

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-07-10 19:48

افزودن دیدگاه جدید