کد مطلب: 

269986

رئیس جدید پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات: باید در فعالیت‌­های شبکه ملی اطلاعات، نقش کلیدی ایفا کنیم

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه پژوهشگاه وظیفه دارد در فعالیت‌­های کاری شبکه ملی اطلاعات نقش کلیدی خود را ایفا کند، بیان کرد: فضای بسیار خوب و کاملاً علمی در پژوهشگاه وجود دارد و امیدواریم بتوانیم با یک برنامه­ ریزی راهبردی، جهش چشمگیری داشته باشیم.
رئیس جدید پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات: باید در فعالیت‌­های شبکه ملی اطلاعات، نقش کلیدی ایفا کنیم

به گزارش سیتنا، دکتر رضوی­ زاده، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: کار دشواری در پیش داریم و از نظر ساختار و بودجه مشکلاتی وجود دارد که با یاری خداوند، برنامه­ ریزی مدون و همکاری همه پرسنل و مدیران به اهداف مورد نظر در پژوهشگاه دست خواهیم یافت.

رضوی­ زاده همچنین افزود: مواردی که در حکم وزیر محترم ارتباطات به اینجانب ابلاغ شده است، در حقیقت وظایف، ماموریت­های پژوهشگاه است و باید به این وظایف به خوبی عملی کنیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه پژوهشگاه وظیفه دارد در فعالیت­های کاری شبکه ملی اطلاعات نقش کلیدی خود را ایفا کند، بیان کرد: فضای بسیار خوب و کاملاً علمی در پژوهشگاه وجود دارد و امیدواریم بتوانیم با یک برنامه­ ریزی راهبردی، جهش چشمگیری داشته باشیم و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2022-06-29 17:51

افزودن دیدگاه جدید