کد مطلب: 

269542

راه‌اندازی سامانه مدیریت سبز مصرف انرژی در بنیاد شهید و امور ایثارگران

مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: استقرار سامانه مدیریت سبز و بهینه‌سازی مصرف انرژی به عنوان یک موضوع استراتژیک در بنیاد در حال انجام است و به زودی از آن رونمایی می‌شود.
شاهرخ رامزی

به گزارش سیتنا، شاهرخ رامزی در پایان نشست ساماندهی ساختمان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به آغاز تحول در حوزه پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار کرد: خدمت فاخر به ایثارگران و خانواده‌های معظم شهیدان نیازمند پشتیبانی بیشتر و برنامه‌ریزی شده در کل کشور است و امروز با منطقی کردن هزینه‌ها به دنبال افزایش سطح خدمت‌رسانی به این عزیزان هستیم.

مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه اجرای برنامه عملیاتی در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان یک پیشران در افزایش سطح خدمت‌رسانی به جامعه شریف ایثارگری محسوب می‌شود، افزود: در حال حاضر مشغول جمع‌آوری داده‌های مهندسی ساختمان و مصرف انرژی از استان‌ها هستیم تا با استفاده از اطلاعات روز ضمن سنجش و پایش خدمات در حوزه پشتیبانی و مهندسی، برنامه‌ریزی‌های ساختاری را همسو با سیاست‌های دولت محترم و مجموعه بنیاد، در راستای بهینه‌سازی خدمت‌رسانی به ایثارگران انجام دهیم.

وی تصریح کرد: استقرار سامانه مدیریت سبز و بهینه‌سازی مصرف انرژی در بنیاد در حال انجام است و به زودی از آن رونمایی می‌شود و ادارات کل استانی با وارد کردن اطلاعات مصرفی خود در این سامانه، فرایند منطقی‌سازی هزینه‌ها در این حوزه را اجرایی خواهند کرد و استان‌هایی که عملکرد مثبتی در سامانه مدیریت سبز داشته باشند، مورد تشویق قرار می‌گیرند.

رامزی از ابنیه و ساختمان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در کشور به عنوان نماد خدمت به خاندان شهدا و ایثارگران یاد کرد و ادامه داد: با برنامه بلندمدتی که در زمینه نوسازی و بهسازی ساختمان‌ها داریم‌ امیدواریم هم برای کارکنان و هم مراجعان محترم فضای مناسبی را ایجاد کنیم.

گفتنی است نشست هم‌افزایی و بررسی چالش‌های موجود در اداره پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران برگزار و تصمیماتی در زمینه نوسازی و مرمت ساختمان‌های موجود اتخاذ شد.

شهرستان‌های استان تهران با ۱۵ اداره تابعه و با جمعیت هدف نزدیک به ۴۴ هزارنفری در حال خدمت‌رسانی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-06-14 14:28

افزودن دیدگاه جدید