کد مطلب: 

269242
سلطانی: برنامه توسعه‌ای شرکت مخابرات با تعامل و مدیریت مناطق محقق می‌شود
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با تعامل و مدیریت مدیران و کارکنان مناطق فعالیت‌ها براساس برنامه تدوین شده به صورت یکپارچگی دنبال می‌شود تا با سرعت بیشتری اهداف شرکت مخابرات و برنامه‌های توسعه منطقه قزوین محقق شود.
مهندس مجید سلطانی

به گزارش سیتنا، مهندس مجید سلطانی در نشست تخصصی بررسی و ارزیابی عملکرد مخابرات منطقه قزوین با اشاره به اینکه باید از همفکری مناطق در سال جاری بیشتر استفاده کنیم افزود: حل مسائل و مشکلات مردم در اولویت سیاست‌های مدیریت شرکت است و همه مدیران باید تا جایی که قانون اجازه می‌دهد از هیچ کوششی برای حل مشکلات مختلف مردم کوتاهی نکنند.

وی با اشاره به سفرهای استانی مدیران شرکت مخابرات ایران و با تاکید بر اینکه تمامی برنامه ها باید در سرا سر کشور به طور متمرکزپی گیری شود گفت: با بررسی و نظارت مداوم می توان به نتایج مطلوب دست یافت.

مهندس سلطانی در ادامه اظهار کرد: با توجه به‌ این‌ که‌ برنامه های عملکردی مخابرات مناطق در ستاد تدوین گردیده و بودجه ها مشخص شده است ، بازدید از استان ها به مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران کمک می کند تا نسبت به وضعیت مخابرات کشور اِشراف داشته باشند، اولویت های مدیریتی را مشخص کنند و اگر مسائل و در صورت بروز مشکلاتی در حوزه اختیارات مدیران در سطوح مختلف باشد آن را مرتفع کنند.

وی در ادامه بیان داشت: با تلاش بی وقفه ی مجموعه همکاران در جای جای کشور ، مخابرات دوران سخت خود را پشت سر گذاشته و تحولات کشور ما را به آینده صنعت مخابرات امیدوار کرده است.

این نشست که با حضور مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، دکتر زارعیان معاونت تجاری و خدمات مشتریان ، مهندس خلیلی معاون شبکه مخابرات ایران ، مهندس مبادر ثانی و مهندس محمدرضا نصرآبادی، سرپرست مخابرات منطقه قزوین برگزار شد، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه برنامه های مناطق مخابراتی براساس پروژه های استان تدوین شده است اظهارداشت داشت: امیدواریم با مدیریت و همت عالی مدیران و مجموعه کارکنان مناطق بتوانیم سرعت بیشتری در پیاده سازی بهینه ی برنامه ها دهیم تا موجب افزایش بهره وری و درآمد در شرکت شود.

در ادامه این نشست مهندس محمدرضا نصرآبادی، سرپرست مخابرات منطقه قزوین، ضمن ارائه گزارشی مبسوط از شاخص های مخابراتی استان، طرح ها و پروژه های پیش روی مخابرات منطقه را تشریح کرد.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره بر این که رضایتمندی مشتریان در کنار منافع استراتژیک سازمان جزونخستین اولویت های خدمت رسانی در مخابرات منطقه از گذشته تاکنون بوده است افزود: امروزه ارائه خدمات به مردم بدون استفاده ازبستر و شبکه مخابراتی امکانپذیر نیست و تمام تلاش ما این است که بتوانیم با ارائه سرویس های روزآمد و مورد نیاز این امکانات را در دسترس همگان قراردهیم.

همچنین معاونین و مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران نیزدر خصوص طرح ها و شاخص های مخابراتی منطقه به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
کاربر
2022-06-01 10:14

افزودن دیدگاه جدید