کد مطلب: 

268830

زارع‌پور در پاسخ به سیتنا: توانمندی لازم برای تولید گوشی تلفن همراه ایرانی را داریم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: اکنون در کشور توانمندی لازم برای تولید تلفن همراه ایرانی را داریم و در صورتی که گوشی با کیفیت و با قیمت مناسب ارائه شود، حتما مردم نیز استقبال و استفاده خواهند کرد.
زارع‌پور در پاسخ به سیتنا: توانمندی لازم برای تولید گوشی تلفن همراه ایرانی را داریم

دکتر عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های این وزارتخانه به مناسبت روز جهانی ارتباطات در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا پیرامون صحت سنجی وزارت ارتباطات در اختصاص بودجه‌ به پروژه‌های مختلف طی سال‌های گذشته همچون تولید گوشی ایرانی، سیستم عامل ایرانی و جویشگر بومی، گفت: ما نسبت به بودجه‌هایی که در دوره‌های قبل برای جویشگرهای بومی صرف شد، نمی توانیم پاسخگو باشیم.

وی افزود: ما می توانیم در داخل کشور محصولات با کیفیت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را تجهیز و هم خدمات با کیفیتی را ارئه دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: در خصوص تلفن همراه ایرانی نیز همین طور است، اکنون تلفن همراه و سیستم عامل بومی با کیفیتی در داخل کشور نداریم، تمام تلاش ما در کشور برای این است تا این نیاز را که سهم قابل توجهی از واردات کشور را دارد، برطرف نماییم.

زارع پور تاکید کرد: ما در کشور توانمندی لازم برای تولید تلفن همراه ایرانی را داریم و در صورتی که گوشی با کیفیت و با قیمت مناسب ارائه شود حتما مردم نیز استقبال و استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-05-17 15:29

افزودن دیدگاه جدید