کد مطلب: 

268372

برگزاری رویدادهای نوآورانه؛ راهکاری مناسب برای ایجاد نشاط در حوزه تحقیق و توسعه

دبیر اتحادیه مپتا، معتقد است که ایجاد مراکز نوآوری در شرکت های عضو این اتحادیه، باعث ایجاد هم افزایی بین آن‌ها و سایر نهادهای علمی و تحقیقاتی کشور می‌شود.
رویدادهای نوآورانه

به گزارش سیتنا، به دنبال بازدید دبیر اتحادیه مپتا از دبیرخانه رویداد ملی ملاصدرا، مهندس فریبرز نژاد دادگر، گفت: ایجاد مراکز نوآوری در شرکت های عضو اتحادیه، می تواند باعث ایجاد هم افزایی بین شرکت های عضو و نیز سایر نهادهای علمی و تحقیقاتی کشور باشد.

وی افزود: برگزاری رویدادهای نوآورانه، راهکار مناسبی برای ایجاد نشاط در حوزه تحقیق و توسعه است.

در این بازدید مهندس وحید نوبهار، اهداف شرکت خود از تشکیل مرکز نوآوری صنعتی افق را تشریح و اظهار امیدواری کرد: عقد تفاهم نامه بین مرکز نوآوری صنعتی افق و اتحادیه که در نمایشگاه کیتکس کیش انجام خواهد شد، بتواند زمینه‌های همکاری گسترده مرکز با شرکت‌های عضو اتحادیه را فراهم نماید.

همچنین دکتر حمید مهدی، رییس مرکز نوآوری صنعتی افق، در خصوص رویداد ملی ملاصدرا گفت: این رویداد به عنوان یک رویداد درحوزه نوآوری با موضوع هوشمندسازی در بخش صنعت توسط مرکز نوآوری صنعتی افق به صورت سالیانه در شیراز برگزار می گردد. این رویداد دارای بخش‌های متعددی است که در اولین سال فقط اقدام به برگزاری بخش ایده پردازی آن شده است و در سال‌های آتی اقدام به برگزاری بخش‌های حل مسائل و انتقال فناوری برای سازمان‌های حامی طرف قرارداد مرکز نوآوری صنعتی افق انجام خواهد شد.

گفتنی ست؛ این رویداد در دو بخش مجازی و حضوری برگزار خواهد شد که بخش حضوری آن در روز ملاصدرا (1و 2 خرداد) در شیراز برگزار خواهد شد. حامیان این رویداد بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی همچون صندوق نوآوری و شکوفایی، ایرانسل و سایر فعالان حوزه صنعت و نوآوری می باشند.

اطلاعات بیشتر درباره رویداد ملی ملاصدرا در سایت مرکز نوآوری صنعتی افق به نشانی sofic.ir قابل دسترسی می باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.7 (3 رای)
سیتنا 3
2022-05-01 11:23

افزودن دیدگاه جدید