کد مطلب: 

268287

اصلاح فرایندهای پستی بر مبنای هوشمند‌سازی؛ اولویت شرکت ملی پست

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: رضایتمندی و توسعه منابع انسانی از اصلی‌ترین پایه‌های موفقیت و پیشرفت در شرکت ملی پست است و اصلاح فرایندها بر مبنای هوشمند‌سازی، پیاده‌سازی تحول دیجیتال و افزایش رضایت کارکنان در اولویت اقدامات است.
محمود لیائی

به گزارش سیتنا، محمود لیائی در آیین گردهمایی موزعین شرکت پست که با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ارتباطات برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره عزیزانی که در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، از اهتمام و تلاش های کارکنان پست قدردانی کرد.

لیائی رضایتمندی و توسعه منابع انسانی را از اصلی ترین پایه های موفقیت و پیشرفت در شرکت ملی پست خواند و افزود: اصلاح فرایندها بر مبنای هوشمند سازی، پیاده سازی تحول دیجیتال و افزایش رضایت کارکنان در اولویت اقدامات است.

وی، صنعت پست را فرصت مناسبی برای توسعه بیشتر کسب و کارها با تمرکز بر قابلیت ها و ظرفیت های قانونی موجود آن معرفی کرد و گفت: امیدواریم با تکیه بر پستی هوشمند، شاهد افزایش حداکثری سهم بازار و افزایش کیفیت خدمات پستی کشور باشیم.

لیائی با اشاره به اینکه شبکه پستی کشور در سال های اخیر و با وجود همه گیر شدن ویروس کرونا فراز و فرودهای زیادی را پشت سر گذاشته، عنوان کرد: بحران ناشی از کرونا برای شبکه پستی کشور به یک فرصت در راستای خدمتی ارزشمند به جامعه تبدیل و در اذهان مردم ماندگار شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با تاکید بر بهینه سازی زیرساخت ها وارتقای تجهیزات، گفت: امروز شرکت ملی پست به عنوان پیشران اقتصاد دیجیتال، تغییر رویکرد داده و در تلاش است با توسعه بیش از پیش خدمات لجستیک و تجارت الکترونیک، دامنه جدیدی از خدمت رسانی در راستای تامین نیازهای مشتریان ایجاد کند.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه شرکت ملی پست مصمم است در تراز انقلاب اسلامی بر محور عدالت گستری، خدمات رسانی شایسته و اعتماد سازی تمرکز کند ابراز امیدواری کرد: با به کارگیری هوشمندانه فرصت‌ها، ارتقای زیرساخت‌ها، چابک سازی نیروی انسانی و سیاست گذاری های روشن، مصمم‌تر از گذشته با تلاش در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و برنامه های توسعه ای تعیین شده از سوی وزیر ارتباطات، همسو با رویکردهای جدید دولت سیزدهم گام برداریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-04-27 14:43

افزودن دیدگاه جدید