کد مطلب: 

267990

کلاهبرداری به روش پیش‌فروش بلیت مسابقات جام جهانی قطر

در کلاهبرداری با عنوان پیش‌فروش بلیت مسابقات جام جهانی قطر، مجرمان سایبری با هدایت کاربران به لینک‌های آلوده و طراحی صفحات جعلی اطلاعات کارت بانکی آن‌ها را سرقت می‌کنند.
 مسابقات جام جهانی قطر

به گزارش سیتنا، در هشدار پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت (فتا) درباره کلاهبرداری به روش پیش‌فروش بلیت مسابقات جام جهانی قطر آمده است: در این روش، مجرمان سایبری با هدایت کاربران به لینک‌های آلوده و طراحی صفحات جعلی اطلاعات کارت بانکی آن‌ها را سرقت می‌کنند.

کشف ۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح ضربتی پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۵ هزار انواع کالای قاچاق، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های قاچاق شده را ۷۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ «علی ولی پور گودرزی» توضیح داد: در اجرای طرح ضربتی این پلیس از هفته گذشته ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق به کشف انواع کالا‌های قاچاق در سطح شهر شدند.

وی اظهارداشت: با اشراف و رصد‌های اطلاعاتی بیش از ۲۰ باب انبار دپوی کالا‌های قاچاق و باند‌های انتقال کالای قاچاق توسط خودرو‌های تند رو موسوم به شوتی شناسایی شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: مشخص شد انواع کالا‌های خارجی در ساعات پایانی نیمه شب توسط خودرو‌های سواری شوتی، وانت و کامیون به برخی از این انبار‌ها منتقل می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان تعداد ۱۲ باب انبار حاوری ۵۵ هزار انواع کالای قاچاق را پلمب کردند همچنین در این رابطه ۱۳ متهم دستگیر، دو خودرو توقیف و ۱۲ پرونده تشکیل شد و با هماهنگی مقام قضایی، این پرونده‌ها با اتهام قاچاق و تقلب در کسب به مرجع قضایی ارجاع شد.

وی تاکید کرد: ترویج فرهنگ مصرف کالای خارجی باعث نابودی هویت و استقلال ملی است بنابراین شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-04-17 14:57

افزودن دیدگاه جدید