کد مطلب: 

267779

صدور کارت هوشمند ملی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور راه اندازی و وارد فاز اجرایی شد

بنا به اعلام رییس سازمان ثبت احوال کشور، حسب تاکیدات ریاست جمهوری در خصوص تسهیل خدمت رسانی و تکریم هموطنان مقیم خارج از کشور، عملیات صدور کارت هوشمند ملی در برخی از کنسولگری های جمهوری اسلامی ایران راه اندازی و وارد فاز اجرایی شده است.
صدور کارت هوشمند ملی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور راه اندازی و وارد فاز اجرایی شد

به گزارش سیتنا به نقل از دفتر روابط عمومی و همکاری های بین الملل سازمان ثبت احوال کشور، دکتر هاشم کارگر، رییس سازمان ثبت احوال کشور در این خصوص افزود: در راستای سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه دولت خدمتگزار سیزدهم و با پیگیری های وزرای محترم کشور و امور خارجه ، عملیات صدور کارت هوشمند ملی با ثبت نام و اخذ مشخصات متقاضیان در کنسولگری های فرانکفورت ، کوالالامپور و وین با صدور نمونه های اولیه حسب تقاضاهای دریافت شده وارد فاز اجرایی شد.

رییس سازمان ثبت احوال کشور افزود: عملیات تجهیز و توسعه زیرساخت های لازم برای فرآیند ثبت نام و صدور این سند هویتی ملی ، پس از برگزاری جلسات متعدد هماهنگی با همکاران وزارت امور خارجه و طراحی و اجرای مراحل مختلف پایلوت ، به مرحله اجرا رسیده است.

کارگر همچنین گفت: صدور کارت هوشمند ملی جهت ایرانیان عزیز مقیم خارج از کشور در سایر کنسولگری های جمهوری اسلامی نیز به تدریج ، پس از اعلام وزارت امور خارجه و ایجاد هماهنگی های لازم اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-04-10 11:46

افزودن دیدگاه جدید