کد مطلب: 

267521

علیرضا قربانی در ویدئویی دلایل جلوگیری از ورودش به آمریکا را توضیح داد

علیرضا قربانی، با انتشار ویدئویی در اینستاگرام، توضیح داد که دلیل لغو روادید سفر او به آمریکا برای اجرای کنسرت، به دلیل خدمت سربازی‌اش در سپاه بوده است. این خواننده همچنین این خبر را که در فرودگاه تورنتو از هواپیما پیاده و برای چند ساعت بازداشت شده است، دروغ خواند.
علیرضا قربانی در ویدئویی دلایل جلوگیری از ورودش به آمریکا را توضیح داد

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، علیرضا قربانی، خواننده موسیقی ایرانی، با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی اینستاگرام خود، توضیحاتی را در ارتباط به رد درخواست ورودش به آمریکا برای اجرای کنسرت در کالیفرنیا، ارائه داده است.

این خواننده، در این ویدئوی ضبط شده، با اشاره به این‌که بخش‌هایی از خبر لس‌آنجلس تایمز و دیگر رسانه‌ها درباره اتفاق پیش آمده در فرودگاه تورنتو در کانادا که به لغو روادید او منجر شده، نادرست است، می‌گوید: «من برای اجرای کنسرت با ارکستر پاسیفیک سمفونی کالیفرنیا به آمریکا دعوت شده بودم و طبیعتاً بخش حقوقی و وکالت دفتر نیویورک پیگیر کارهای ویزای من بنده شدند. در نهایت بنده ویزای خودم را از کنسولگری آمریکا در تورنتو دریافت کردم و در بدو ورود به فرودگاه تورنتو که مرز هوایی مشترک با آمریکا دارد، افسر کنترل پاسپورت، طبق روال عادی، سوالات مختلفی را از جمله این‌که «ویزا از کجا اخذ شده»، «شرایط ورود چگونه است»، «مدت اقامت کجاست» و هدف از سفر چیست» از من پرسید. من به همه سوالات پاسخ لازم را دادم ولی در نهایت افسر مربوطه توضیح داد که به جهت قوانین و قواعدی که وجود دارد، اجازه حرکت از بخش پاسپورت کنترل را به من نخواهند داد و اجازه ورود به خاک آمریکا با این ویزا را ندارم. موضوعی که به نظر می‌رسد به دلیل ناهماهنگی بین بخش کنسولگری صادرکننده ویزا و افسر به وجود آمده است.»

او ادامه می‌دهد: «دفتر حقوقی و وکالت من در آمریکا، پیگیر این هستند که گزارشی توضیحی را به صورت قانونی هم از کنسول‌گری و هم بخش فرودگاه تورنتو دریافت کنند. اما آن‌چه که به ذهن این عزیزان می‌رسد، این است که براساس قانونی که از سال ۲۰۱۹ تصویب شده و شامل همه افراد می‌شود، هر کسی مانند من که دو سال در سپاه به عنوان سرباز خدمت کرده باشد، از دریافت ویزای آمریکا منع می‌شود. این تنها چیزی است که تا به امروز به ذهن می‌رسد و می‌تواند شامل حال این ویزا شده باشد.»

قربانی توضیح می‌دهد: «تا این‌جای کار، خبری که منتشر شده درست است، اما بعد از این همه آن‌چه عنوان شده، تحریف شده و کذب است. لس‌آنجلس تایمز اولین جایی بوده که این خبر را به صورت رسمی منتشر کرده است که این نشریه هم بنا شده اصلاحاتی را انجام دهد. این خبر که بنده از پخش پاسپورت کنترل گذر کرده‌ام، درست نیست. این‌که من سوار هواپیما شده‌ام، روی صندلی خودم نشسته‌ام و ماموران مرزی آمده و بنده را از هواپیما پیاده کرده‌اند، درست نیست. این‌که من دو تابعیتی کانادا هستم هم، خبر نادرستی است.»

این خواننده درباره برنامه‌های آینده خود برای برگزاری کنسرت می‌گوید: «بلیت‌های کنسرتم در آمریکا به فروش رفته بود و من مشتاق بودم که به جمع این ارکستر بپیوندم و برنامه بسیار خوبی را تدارک دیده بودیم. اما قسمت نبود و من نتوانستم در جمع آن‌ها حضور پیدا کنم و از این بابت، متاسف هستم. امیدوارم در آینده‌ای نزدیک نه تنها در آمریکا بلکه در کشورهای دیگر هم در خدمت مخاطبان باشم و با فروکش کردن شرایط کرونا بتوانم در شهرهای مختلف ایران، عاشقانه بین مردم حضور پیدا کنم و برنامه‌های مختلفی در تهران هم داشته باشم.»

علیرضا قربانی در ویدئویی دلایل جلوگیری از ورودش به آمریکا را توضیح داد

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (2 رای)
سیتنا 4
2022-04-01 23:22

افزودن دیدگاه جدید