کد مطلب: 

267364

سلطانی: ۹۰ درصد برنامه‌های دایری و فروش مخابرات در سال ۱۴۰۰ محقق شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تحقق عملکرد ۹۰ درصدی برنامه‌های دایری و فروش در سال ۱۴۰۰، علی رغم مشکلات مختلف نقدینگی و تعرفه‌ای به انجام رسیده است و تحقق این امر نشانگر تلاش جهادگونه مجموعه شرکت مخابرات برای رضایتمندی مشتریان در بخش‌های مختلف است.
 مهندس مجید سلطانی

به گزارش سیتنا، مهندس مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به عملکرد سال ۱۴۰۰ شرکت مخابرات گفت: تحقق درصد مناسبی از عملکرد پیش بینی شده مناطق، یکی از نکات مهم در سال گذشته است که در نتیجه آن رشد ۲۲ درصدی درآمد عملیاتی، و افزایش ۳۶ درصدی رشد حجم مصرفی اینترنت روزانه نسبت به پایان سال ۹۹ از جمله مزیت های نسبی مهم فعالیت ها بوده است و نوید فعالیت های بهتری را برای شرکت مخابرات ایران در سال ۱۴۰۱ می دهد.

وی افزود: در حوزه تلفن ثابت ، میزان دایری خدمات به قدر ۸۶ درصد، در بخش ADSL میزان دایری به اندازه ۹۱ درصد برنامه از پیش تعیین شده و در VDSL به میزان ۸۶ درصد برنامه تعیین شده به دایری و ارائه خدمت رسیده ایم.

مهندس سلطانی همچنین خاطرنشان کرد: در بخش FTTH، به میزان ۸۸ درصد و در حوزه خدمات دیتای تجاری برای مشتریان عمده و سازمانی، به ۸۶ درصد برنامه تعیین شده در سال ۱۴۰۰ دست یافتیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: امیدواریم با هم افزایی های صورت گرفته در بخش های مختلف شرکت و حوزه آی سی تی، بتوانیم در سال ۱۴۰۱ گام های استوارتری را در جهت توسعه و گسترش روزافزون بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات در سراسر کشور بپیماییم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-03-27 11:40

افزودن دیدگاه جدید