کد مطلب: 

267168

استفاده از «شبکه شاد» برای تقویت برنامه‌های آموزشی، ارتقایی، ترویجی و تبلیغی

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از بهره‌گیری از ظرفیت شبکه شاد به منظور تقویت برنامه‌های آموزشی، ارتقایی، ترویجی و تبلیغی خبر داد.
استفاده از «شبکه شاد» برای تقویت برنامه‌های آموزشی، ارتقایی، ترویجی و تبلیغی

به گزارش سیتنا، مسعود شکوهی اظهار داشت: زمینه‌سازی لازم برای اجرای فعالیت راهنمایی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی با بهره‌گیری از مشاوران مدارس، برای همه دانش‌آموزان در مناطق شهری، روستایی و مناطق عشایری، تحت پوشش خدمـات مشاوره‌ای و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به شکل غیر حضوری و حضوری، صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: معاونت پرورشی و فرهنگی در صدد آن است که کیفیت این فعالیت‌ها را به خصوص در مناطقی که دسترسی بر خط(آنلاین)، موجود نیست، تقویت کرده و برای ایجاد عدالت در ارائه خدمـات، از طریق حضوری عمل کند.

شکوهی خاطر نشان کرد: وزارت آموزش و پرورش از یک سو آموزش، تربیت و بالندگی انسان‌های مستعد جامعه را برعهده دارد و تأمین‌کننده نیـازهای نیـروی انسانی کشور در بخش‌های فرهنـگی، اجتماعی و اقتصادی است و از سوی دیگر تربیت آینده‌سازان وفادار به انقلاب اسلامی، متدیّن، شجاع، با بصیرت و مقاوم را برعهده دارد.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی با اشاره به بسترسازی شبکه شاد در تقویت برنامه‌های آموزشی، ارتقایی، ترویجی و تبلیغی گفت: جلب مشارکت و ایجاد نگرش مثبت در دانش آموزان، والدین، زمیـنه سازی جهت ایـجاد جذابیـت در بعـد محتوایـی جهت ارائه خدمات مشورتی، ارتقایی، راهنمایی، مشاوره‌ای و آموزشی، ‌ارائه آموزش‌های ارتقـایی و ارتقای دانش و مهارت‌های از جمله برنامه‌هایی است که در جهت تقویت برنامه‌های شاد درنظر گرفته‌ایم.

وی همچنین به برخی از فعالیت‌های اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات در چارچوب برنامه نماد ( نظام مراقبت دانش آموزان) و ارائه خدمات سریع و به موقع مشاوره‌ای و روان شناختی از طریق خط ملی نماد 1570 در تمامی استان‌ها، از جمله این فعالیت‌هاست.

انتهای پیام

گزارش از مسعود فاتح

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2022-03-17 11:21

افزودن دیدگاه جدید