کد مطلب: 

266993

نقش مهم صندوق‌های پژوهش و فناوری در نظام تامین مالی نوآوری کشور

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق‌های پژوهش و فناوری محل اتصال آغاز زنجیره رشد شرکت‌های دانش بنیان در پارک‌های علم و فناوری و دانشگاه‌ها هستند.
دکتر علی وحدت

به گزارش سیتنا، دکتر علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در نشست هم‌اندیشی اعضای کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری با مدیران صندوق‌ها ضمن تشکر از زحمات این صندوق‌ها طی دو سال اخیر، اظهار امیدواری کرد که کارگروه در دور جدید فعالیت‌های خود به ریاست وزیر علوم بتواند از صندوق‌های پژوهش و فناوری محافظت کند و باعث رشد و شکوفایی آنها شود.

وی همچنین بر نقش مهم صندوق‌های پژوهش و فناوری در نظام تامین مالی نوآوری کشور تاکید کرد و افزود: صندوق‌های پژوهش و فناوری، محل اتصال آغاز زنجیره رشد شرکت‌های دانش بنیان در پارک‌های علم و فناوری و دانشگاه‌ها هستند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در ادامه از زحمات دکتر محسن دهنوی، رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، در حوزه تامین مالی صندوق‌های پژوهش و فناوری تشکر کرد و اقدامات او در حوزه علم و فناوری را بی‌نظیر خواند.

وحدت در پایان از زحمات دکتر محمدصادق خیاطیان و منصور غلامی در دور قبل کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری تشکر کرد و گفت: دکتر زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای کارگروه اهمیت ویژه‌ای قائل هستند تا حرکت عظیم ایجاد شده در صندوق‌های پژوهش و فناوری با ظرفیت‌های قانونی که ایجاد شده است، ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-03-12 15:57

افزودن دیدگاه جدید