کد مطلب: 

266982

ورود بازی‌های دیجیتالی در دنیای مجازی «متاورس»

با توجه به پیش‌بینی‌های کارشناسان و متخصصان، بی‌تردید آینده بازی‌های دیجیتال، به ویژه بازی‌های آنلاین در عصر واقعیت مجازی، با حوزه متاورس گره می‌خورد.
متاورس

به گزارش سیتنا، جدیدترین گزارش معاونت پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که به موضوع مهم این روزهای دنیای فناوری یعنی «متاورس» می‌پردازد، منتشر شد.

در این گزارش که با عنوان «نمای دور: متاورس» منتشر شده، این دنیای دیجیتالی مجازی، معرفی و به طور ویژه، حضور و تاثیر آن بر بازی‌های دیجیتال بررسی شده است. چرا که با توجه به پیش‌بینی‌های کارشناسان و متخصصان، بی‌تردید آینده بازی‌های دیجیتال، به ویژه بازی‌های آنلاین در عصر واقعیت مجازی، با حوزه متاورس گره می‌خورد.

متاورس که این روزها به فرهنگ لغات فناورانه وارد شده و روزانه اخبار جالب توجهی درباره آن منتشـر می‌شود، دنیایی است که کاربران در آن به شکل آواتار در محیطی سه‌بعدی و فضای ابری با یکدیگر در تعاملند.

متاورس یک دنیای دیجیتالی مجازی اسـت که جنبه‌های واقعی خاص خود را دارد. هویت فردی، توکن‌های دیجیتال، ارزهای رمزنگاری شده و حضور فزاینده محصـولات، از ویژگی‌های این دنیای دیجیتالی هستند.

هر روز بیش از گذشته شاهد تحقق و پیشرفت مفهوم متاورس هستیم، دنیای نوینی که از محدوده اینترنت کنونی فراتر رفته و فضای منحصربه‌فردی را ایجاد کرده است.

از آنجا که تاثیرات متاورس بر آینده دنیای فناوری غیر قابل انکار اسـت، در جدیدترین گزارش معاونت پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای سـعی شده به متاورس و تاریخچه آن، چیستی، اقتصاد، نقش‌های دولتی و شرکتی، چالش‌ها و در نهایت متاورس و بازی‌های دیجیتال پرداخته شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-03-12 13:41

افزودن دیدگاه جدید