کد مطلب: 

266902

بهره‌گیری پست ایران از تجارب پست چین برای تبدیل شدن به پست هوشمند

مدیر عامل شرکت ملی پست گفت: شرکت ملی پست ایران با توجه به توسعه همکاری‌های بین دو کشور و ظرفیت‌های موجود در حوزه ICT، از تجارب پست چین در زمینه هوشمندسازی استفاده می‌کند.
 پست هوشمند

به گزارش سیتنا، نشست مشترک محمود لیائی مدیر عامل شرکت ملی پست ایران با چانگ هوا سفیر جمهوری خلق چین در ایران در راستای گفتگو پیرامون برنامه همکاری 25 ساله ایران و چین و توسعه همکاری های پستی مشترک بین دو کشور برگزار شد.

مدیر عامل شرکت ملی پست در این نشست با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری 25 ساله ایران و چین افزود: شرکت ملی پست ایران با توجه به توسعه همکاری‌های بین دو کشور و ظرفیت‌های موجود در حوزه ICT، از تجارب پست چین در زمینه هوشمند سازی استفاده می کند.

لیائی تصریح کرد: پست ایران از تجارب پست چین برای تبدیل شدن به پست هوشمند در منطقه آسیا بهره گیری می کند.

محمود لیائی با اشاره به فرصت مطلوب سرمایه‏ گذاری کشور چین در حوزه ارتباطات به‌ویژه فعالیت‏ های پستی تصریح کرد: جمهوری خلق چین با بهره‌مندی از پتانسیل ‏های موجود در ایران و ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، می‌تواند در این منطقه سرمایه‌گذاری ویژه ای در زمینه فعالیت های پستی ایجاد کند.

سفیر جمهوری خلق چین نیز با ابراز خرسندی از دعوت پست ایران برای ملاقات یادشده، به سابقه همکاری‌های گسترده و بسیار خوب ایران و چین در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و خواستار توسعه همکاری‌های پستی بین دو کشور شد.

چانگ هوا تاکید کرد که پیشنهادهای پست ملی ایران به نهاد پستی ذیربط اعلام می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-03-09 14:32

افزودن دیدگاه جدید