کد مطلب: 

266893

استفاده از به‌روزترین فناوری‌ها در یخچال فریزرهای LG Instaview

شرکت ال‌جی علاوه بر نوآوری در ارائه فناوری‌های جدید در محصولات خود برای سبک زندگی بهتر، سلامت مشتری‌های خود را در اولویت قرار داده و در همین راستا محصولات مجهز به فناوری‌های ارتقا سطح بهداشت روانه بازار کرده است.
شرکت ال جی

به گزارش سیتنا، شاید برایتان سوال باشد که یخچال فریزر چگونه می‌تواند باعث افزایش سلامت بدن و در پیش گرفتن زندگی سالم‌تر شود! واقعیت این است که شرکت‌ها در مسیر ارائه فناوری‌های جدید خود نه تنها به آسایش هر چه بیشتر زندگی افراد فکر می‌کنند، بلکه حفظ سلامت کاربران و سازگاری با محیط زیست را نیز در اولویت خود قرار می‌دهند؛ چیزی که شاید تا چند دهه‌ی پیش اولویت اصلی تولید محصولات جدید نبود اما امروزه شاهد اهمیت آن هستیم.

شرکت ال‌جی سال‌هاست که علاوه بر نوآوری در ارائه فناوری های جدید در محصولاتش برای سبک زندگی بهتر، سلامت مشتری‌های خود را نیز در اولویت قرارداده و در همین راستا هم محصولات مجهز به فناوری‌های ارتقا سطح بهداشت روانه بازار کرده است. در این میان می توان به فیلترهای Hygiene Fresh در یخچال های اینستاویو ال جی اشاره نمود که توانایی حذف و از بین بردن 99.99 درصد باکتری‌ها را دارد. این فیلتر با تکیه بر یک سیستم پنج مرحله‌ای به ضدعفونی کردن و بو زدایی می‌پردازد.

با کمک این تکنولوژی، میوه‌ها، سبزیجات و تمامی مواد غذایی موجود در طبقه‌های مختلف یخچال فریزر، کمتر در معرض فساد، کپک زدن و آلوده شدن به انواع باکتری و میکروب قرار دارند. در نتیجه، برای مدت زمان طولانی‌تری سالم و تازه می‌مانند. زیرا به لطف فناوری Hygiene Fresh در یخچال‌های LG Instaview هر عامل بیماری‌زایی از سطح میوه‌ها، سبزیجات و مواد غذایی زدوده می‌شود و مواد غذایی مدت طولانی‌تری تازه می مانند.

علاوه بر فناوری ذکر شده در بالا، از تکنولوژی UVnano نیز در بخش آبریز یخچال‌های اینستاویوی ال جی استفاده شده است. تکنولوژی UVnano که درون آبریز یخچال تعبیه شده می‌تواند تا 99.99 درصد از باکتری‌ها را حذف کند؛ از جمله باید به توانایی از بین بردن باکتری‌های E. coli، استاف و سودوموناس آئروژینوزا اشاره کرد.

افراد می‌توانند هر زمانی که دوست دارند فقط با فشار یک کلید از فناوری UVnano استفاده کنند. این فیلتر این اطمینان را به آن‌ها می‌دهد که آب موجود در بخش آبریز یخچال کاملاً تمیز و ضدعفونی شده است و هیچ‌نوع آلودگی یا عامل بیماری‌زا در آن وجود ندارد.

ال‌جی از تمام این امکانات و قابلیت‌ها برای حفظ سلامت کاربران خود و زندگی آسوده و راحت در محصولاتش استفاده می‌کند.

شرکت ال جی

یخچال فریزرهای اینستاویو جدید ال جی که در نمایشگاه CES 2022 معرفی شد، بدنه‌ی باریک‌تر و جمع‌وجورتر از مدل‌های پیشین خود دارند. رنگ و طراحی بدنه‌ی این یخچال‌ها به قدری شیک و مدرن است که با هر نوع دکوراسیونی تطابق کامل پیدا می‌کند. حتی ال‌جی در ساخت پنل‌های درونی این یخچال هم از استیل ضدزنگ استفاده کرده که نه تنها باعث حفظ سرمای داخلی یخچال می‌شود، بلکه حسی از مدرن بودن را نیز به مشتری القاء می‌کند. تمام این تمهیدات باعث خرسندی و رضایت مشتری‌هاست و حس ارزشمند بودن به آن‌ها می‌دهد.

از دیگر جذابیت های متمایز یخچال‌های اینستاویو، کاهش میزان مصرف انرژی و به دنبال آن، کمک به پایداری هر چه بیشتر محیط زیست است. شما در اینستاویو فقط کافی است دو بار روی شیشه‌ی یخچال ضربه بزنید تا یخچال به صورت هوشمندانه و مدرن، تمام محتویات خود را به شما نشان دهد.

این قابلیت مخصوصاً برای افرادی بسیار مناسب است که عادت دارند در طول روز بی‌دلیل سراغ یخچال بروند و دایم درب آن را باز و بسته کنند. با کمک اینستاویو این افراد می‌توانند پشت درب شیشه‌ای یخچال بایستند و محتویات آن را مثل یک تماشا کنند تا به این ترتیب از بازوبسته شدن بیهوده درب یخچال و در نتیجه اتلاف انرژی جلوگیری شود. این امر همچنین باعث افزایش طول عمر محصول نیز می باشد.

علاوه بر این فناوری کمپرسور اینورتر خطی الجی در این یخچال ها می‌توانند تا 32 درصد کمتر از کمپرسورهای مرسوم انرژی مصرف کنند.

از دیگر ویژگی های ممتاز LG Instaview تکنولوژی Smart Learner که بخشی از اپلیکیشن ThinQ در یخچال‌های اینستاویو ال‌جی است به کمک هوش مصنوعی(AI) به تحلیل و بررسی عادت‌های مصرف‌کننده می‌پردازد و بر اساس آن، دما، یخ و انرژی موردنیاز را تأمین می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های جذابی که ال‌جی در یخچال‌های اینستاوویو قرار داده می‌توان به Linear Cooling اشاره کرد. این فناوری با کاهش نوسانات دمایی در فضای داخلی یخچال، باعث حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی تا هفت روز می‌شود.

این در حالی است که تکنولوژی Door Cooling نیز با سرعت زیاد و به صورت پیاپی از کل فضای یخچال را خنک می‌کند. Hygiene Fresh که در بالا توضیح دادیم هم با از بین بردن بوها و سیستم فیلتراسیون کربنی خود باعث حفظ تازگی هوا در فضای داخلی یخچال می‌شود.

یخچال‌های Instaview LG علاوه بر طراحی شیک و مدرن خود با به کارگیری بهترین فناوری ها برای ایجاد سبک زندگی بهتر و مدرن تر برای کاربران، سبب حفظ بهداشت مواد غدایی و سلامت مصرف گنندگان نیز می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-03-09 10:53

افزودن دیدگاه جدید