کد مطلب: 

266829

حقوق بازنشستگان هم‌تراز می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین همایش بازنشستگان جانباز صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.
بازنشستگان

به گزارش سیتنا، عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: خدا را شکر می کنم توفیق حاصل شد در کنار جانبازان صنعت فولاد باشم. جانباز احتیاجی به تجلیل ندارد و این همایش فرصتی است برای من و همکارانم به  زیارت شهدای زنده که جانبازان عزیز هستند کنیم.

وی افزود: ما در وزارت مردم چهار برنامه سرلوحه قرار دادیم. چهار محوری که محورهای اصلی زندگی مردم هستند. کار مردم‌ ، آتیه مردم ، رفاه مردم و اموال مردم که به امانت دست وزارت تعاون است که حدودا  ۶۰۰ شرکت تابع وزارت کار هستند.

وی گفت: در حوزه اشتغال نظریه جدیدی داریم، نظریه ای که بر پایه اقتصاد مقاومتی است.در حوزه آتیه به‌خصوص بازنشستگی رفع مسئله ناترازی است که باید رفع شود. در حوزه رفاه نیز طبق گفته رییس جمهور برای رفع مطلق فقر و همکاری سازمان های دیگر همچون هدفمندی یارانه ها فعالیت خواهیم کرد و در بحث موضوع انواع  نظام مدیریت یکپارچه را در نظر گرفته ایم.

وزیر کار گفت: چهار شهریور ماه سال جاری بعد از رای اعتماد به کابینه دولت، رییس جمهور اولین جلسه هییات را برگزار کرد و تعهد گرفتند. در اولین جلسه هییات دولت رییس جمهور عهدنامه ۱۰ بندی رو از ما امضاء گرفتند و آن عهدنامه را خواندیم. در انتصابات باید پنج ویژگی همچون انقلابی بودن، کارآمد بودن، دست پاک بودن، فساد ستیز بودن و مردمی بودن.

وی گفت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد که خود از خانواده ایثارگران است جزو  مدیرانی است که پنج ویژگی را برای امانتداری مدیریتی که به دست گرفته است دارد.

عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در جریان برگزاری این همایش اظهار داشت: با تشکر از جانبازان صنعت فولاد که از شهرهای دور و نزدیک تشریف آوردند.‌ عده ای در عرصه تولید حضور پیدا کردند و در عرصه دیگر به جنگ با دشمن متخاصم پرداختند و ایثار کردند.

وی افزود: رهبری فرمودند جنگ جنگ اقتصادی است و بحث معیشت خیلی مهم هست. این موضوع به گردن ما هست که در این میدان به عنوان صندوق بازنشستگی  به بازنشستگان محترم فولاد خدمت برسانیم.

عامریان گفت: در صنعت فولاد ما ۳۵۰۰ جانباز از ۸۵ هزار بازنشسته داریم که  گویایی ابن است که مردان این صنعت در همه مراحل برای حفظ و دفاع از این خاک حضور داشتند.

وی ادامه داد: انتظاراتی که بازنشستگان  از دولت مردمی به نمایندگی به ما می رسد و ما امیدواریم نماینده خوبی برای بازنشستگان باشیم . مردم دوست دارند با یک صندوق انقلابی مواجه باشند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد گفت: صندوق وضعیت و ظرفیت خوبی دارد. معادن و مجموعه اقتصادی خوبی دارد. ولی متاسفانه مدیریت خوبی نداشته است. متاسفانه ازهمه شرکت ها دو شرکت فعال است و بقیه زیانده هستند. قول می دهیم که در یک سال مابقی شرکت ها را به سود دهی برسانیم.

وی گفت: در خصوص همسان سازی حقوق به یک جمع‌بندی خوبی رسیدیم . قبلا اشتباه شده بود اما به زودی مشکلات برطرف می شود و در حقوق شما اعمال می شود.

عامریان به بحث درمان و امکانات رفاهی نیز اشاره کرد و گفت: آسایش و آرامش را برای بازنشستگان عزیز داشته باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-03-07 15:34

افزودن دیدگاه جدید