کد مطلب: 

266639

پیش‌بینی افزایش قیمت پنج ارز دیجیتال طی ماه پیش‌رو

یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال در برنامه اخیر یوتیوبی خود پیش‌بینی کرد که پنج آلت کوین می‌توانند در ماه میلادی پیش‌رو عملکرد خوبی داشته باشند.
پیش‌بینی افزایش قیمت پنج ارز دیجیتال طی ماه پیش‌رو

به گزارش سیتنا، آرون آرنولد (Aaron Arnold)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال و یکی از بنیان‌گذاران و مجریان کانال یوتیوبی آلت کوین دیلی (Altcoin Daily)، فهرست خود را با اتریوم شروع کرده و گفته است فکر می‌کند قیمت «پادشاه پروتکل‌های لایه اول» در ماه مارس افزایش می‌یابد.

به‌نظر آرنولد، عوامل زیادی به رشد اقتصاد توکن (Tokenomic) اتریوم کمک کرده است که از بین آنها می‌توان به توکن‌های غیرمثلی (NFT) و بخش امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) اشاره کرد.

او توضیح داد که طبق داده‌های دون آنالیتیکس (Dune Analytics)، تعداد کل آدرس‌های فعال در دیفای از ۴.۴ میلیون عدد گذشته و نسبت به سال گذشته، بیش از ۲۰۰ درصد رشد کرده است.

دومین آلت کوینی که آرنولد به آن اشاره کرد، کازماس بود. او به توییت اریک وورهیز (Erik Voorhees)، بنیان‌گذار و مدیرعامل صرافی شیپ شیفت (Shapeshift)، اشاره کرد که در آن گفته بود این آلت کوین «کارهای بزرگی» در صنعت ارزهای دیجیتال انجام می‌دهد.

وورهیز در توییت خود گفته است: محبوبیت اکوسیستم کازماس رو به رشد است و این پروتکل لایه اول بین پروتکل‌های جایگزین اتریوم، بسیار منحصربه‌فرد به نظر می‌رسد. کازماس به‌شکل مجموعه‌ای از پروتکل‌های لایه اول طراحی شده است که ذاتاً تعامل‌پذیر هستند. این نشان‌دهنده مقیاس‌پذیری افقی کازماس است که در آن هر برنامه غیرمتمرکز ظرفیت خودش را ایجاد می‌کند و ارزها و دارایی‌های دیجیتال می‌توانند بین زنجیره‌های مختلف حرکت کنند.

آرنولد نسبت به شبکه لایه اول سولانا هم خوش‌بین است. او می‌گوید بازار NFT‌های این اکوسیستم، یعنی نئون (Neon)، تاکنون توجه معامله‌گران زیادی را به خود جلب کرده است. از جمله پروژه‌هایی که این بازار راه‌اندازی کرده است می‌توان به ماشین خودکار مخصوص فروش NFT در شهر نیویورک اشاره کرد.

چهارمین و پنجمین ارز دیجیتالی که آرنولد معرفی کرده، توکن بازی اسپلینترلندز (Splinterlands) و اولنچ (Avalanche) است. او در توضیح انتخاب خود، به این نکته اشاره کرد که اسپلینترلندز اخیراً قراردادی را با شرکت بزرگ وارنر میوزیک گروپ (Warner Music Group) امضا کرده است و صندوق‌های ویژه سرمایه‌گذاری در اولنچ هم با جریان ورودی سرمایه ۲۵ میلیون دلاری مواجه شده‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2022-03-01 16:15

افزودن دیدگاه جدید