کد مطلب: 

266424

مسدودی حساب‌های گروه شرکت مخابرات از طریق سازمان امور مالیاتی؛ عامل اصلی عدم پرداخت حقوق کارکنان

در پی مسدودشدن حساب‌های شرکت مخابرات ایران توسط سازمان امور مالیاتی بابت مطالبات سنوات قبل (۱۳۹۹-۱۳۹۷) و در طی سال ۱۴۰۰، پرداخت حقوق کارکنان شرکت با تاخیر مواجه شده است.
مسدودی حساب‌های گروه شرکت مخابرات از طریق سازمان امور مالیاتی؛ عامل اصلی عدم پرداخت حقوق کارکنان

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در روزهای اخیر همزمان با پرداخت حقوق کارکنان، حسابهای گروه مسدود گردیده، این درحالی ست که شرکت مخابرات ایران، بیش از هزار میلیارد تومان بابت ارائه خدمات از بخش دولتی طلبکار می باشد.

بر اساس این گزارش، ضمن پوزش از وضعیت پیش آمده، شرکت با تمام توان در تلاش است تا با استفاده از روش های جایگزین نسبت به تامین نقدینگی و پرداخت حقوق کارکنان و مطالبات پیمانکاران در اسرع وقت، اقدام نماید.

بر اساس این گزارش، شرکت مخابرات ایران به دلیل عدم تعدیل تعرفه ها، در طول ۱۲ سال گذشته با کمبود منابع مالی مواجه است، لیکن با مسدودسازی حساب ها به دلیل بدهی به دولت، این مشکلات چند برابر شده است.

گفتنی است ادامه این روند علاوه بر تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان، به احتمال زیاد ارائه خدمات مخابراتی و توسعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در ابعاد مختلف را با مشکلات عدیده ای در سراسر کشور مواجه خواهد نمود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (1 vote)
سیتنا 3
2022-02-22 12:33

دیدگاه‌ها

تصویر علی نجفی
تمام ادارات حقوق وعیدی را گرفتن مخابرات پایان هر سال به دلایل صدمن یک غاز دل کارگرها را خون میکنه هیچ کسی هم نیست به اقایون بگه بالای چشمتان ابرو بس کنید اینهمه مسخره بازی را خجالت زده خونواده شرمنده صاحبخونه شدیم خدا از باعث و بانی این مشکل نگذره جواب سئوال ریاضی زیر هم میشه بیچارگی و بی پناهی ما کارگر قراداد موقت
ارسال شده توسط علی نجفی در 05 اسفند 00 - 12:50

افزودن دیدگاه جدید