کد مطلب: 

266293

واکنش مهناز افشار به حواشی پست جنجالی‌اش در اینستاگرام

مهناز افشار بازیگر سینما که مدت‌هاست خارج از ایران زندگی می‌کند و در آلمان سکونت دارد، به مناسبت روز مرد پستی خبرساز در اینستاگرام خود منتشر کرد که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.
واکنش مهناز افشار به حواشی پست جنجالی‌اش در اینستاگرام

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، افشار مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که از همسرش یاسین رامین جدا شده است، اما او در پست جدید خود با انتشار عکسی با رامین از او تجلیل کرد. افشار در این پست نوشت:

"در این راه پر پیچ و خم باهم و تنها بار‌ها گریستیم و بار‌ها شکستیم، اما در همه این سال‌ها هرگز خلوت‌هایی که پناه هم بودیم را فراموش نکردیم. "
او افزود: «تو در این روزگار سخت انسان شریفی هستی که یکی از بزرگترین خصوصیت او نجابت در رفتار و کلام با همه بوده و هست" تو هیچوقت من را در هیچ بالا و پایین زندگی تنها نگذاشتی و با ناملایمتی من تو ملایم بودی!»

این بازیگر سینما همچنین با انتشار همین عکس در توئیتر نوشت: «ممنون چه از دور و چه از نزدیک و در همه این سال‌ها با همه ناملایمتی‌ها و بی قراری‌ها و دیوانگی‌های من تو ملایم و متین بودی روز تو مرد مهربان مبارک.»

یاسین رامین متهم شده بود که دو میلیون یورو از جمعیت هلال احمر برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی دریافت کرده، اما این مبلغ را به فروشنده تحویل نداده‌ است. رامین در دادگاه بدوی به ۱۷ سال حبس محکوم شده که ۷ سال آن قابل اجراست. یاسین رامین در آبان ۱۴۰۰ تبرئه شد.

مهناز افشار با انتشار پست جدید در اینستاگرام تصویر و پستی که در روز مرد منتشر کرده بود را حذف کرد. او مدعی شد این کار را برای احترام به مردم انجام داده است.

حالا افشار بعد از چند روز به این انتقادات پاسخ داد و ضمن حذف پست قبلی نوشت:

«اگر از ترکستان تا به شام کسی را قدم در سنگ آید، زیانِ آن مراست
و اگر اندوهی در دلی است، آن دل از آنِ من است»
چند روز قبل به مناسبت روز مرد و پدر، عکسی رو منتشر کردم که فکر‌ میکردم تصویری سرشار از احترام به خانواده، روابط انسانی و محبت باشه.
در کنار انبوهی از مهر و محبت شما، ناباورانه شاهد تهییج انواع تحلیل های گوناگون مذهبی، سیاسی و اقتصادی هم شدم و قلبم شکست.
به احترام همه آن مردم عزیزی که احساساتشون برای من یک دنیا ارزش داره، عکس رو حذف میکنم و امیدوارم که من هرگز بهانه ای برای تلخ کامی مردمانم نباشم.
روزگارتون خوش باد عزیزانم»

واکنش مهناز افشار به حواشی پست جنجالی‌اش در اینستاگرام

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-02-18 00:34

افزودن دیدگاه جدید