کد مطلب: 

266160

زمان برگزاری آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات به تعویق افتاد

با توجه به درخواست تعدادی از سازمان‌های نصر استانی مبنی بر «تعویق زمان برگزاری آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات» به دلیل شیوع سویه امیکرون در کشور و محدودیت‌های اعمالی ناشی از آن، این سازمان به منظور حفظ سلامت همکاران و داوطلبان، برگزاری این آزمون را به زمان دیگری موکول کرد.
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور

به گزارش سیتنا، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با انتشار اطلاعیه‌ای از به تعویق افتادن زمان برگزاری آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات به دلیل شرایط کرونایی کشور خبر داد.

با توجه به درخواست تعدادی از سازمان‌های نصر استانی مبنی بر «تعویق زمان برگزاری آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات» به دلیل شیوع سویه امیکرون در سراسر کشور و محدودیت‌های اعمالی ناشی از آن، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به منظور حفظ سلامت همکاران و داوطلبان، برگزاری این آزمون را به زمان دیگری موکول کرد.

طبق این اطلاعیه، آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات که قرار بود 30 بهمن ماه 1400 برگزار شود، در تاریخ جدیدی که متعاقبا اعلام خواهد شد، برگزار می‌شود.

نکته مهم قابل ذکر اینکه بر اساس اعلام سازمان نصر کشور، با توجه به ضرورت اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، یکی از شروط شرکت در این آزمون تزریق حداقل یک دوز واکسن تعیین شده است و داوطلبانی که هنوز اقدام به تزریق واکسن نکرده‌اند، اجازه حضور در محل برگزاری و شرکت در آزمون را نخواهند داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-02-13 09:09

افزودن دیدگاه جدید