کد مطلب: 

266096

انتشار شماره 77 ماهنامه نسل چهارم با سرفصل «توافق همکاری ایران و چین؛ الزامات و ضرورت‌ها در حوزه فاوا»

شماره‌ 77 ماهنامه‌ "نسل چهارم" به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با محوریت «توافق همکاری ایران و چین؛ الزامات و ضرورت‌ها در حوزه فاوا» منتشر و در سراسر کشور توزیع شد.
انتشار شماره 77 ماهنامه نسل چهارم با سرفصل «توافق همکاری ایران و چین؛ الزامات و ضرورت‌ها در حوزه فاوا»

به گزارش سیتنا، هفتاد و هفتمین شماره ماهنامه‌ "نسل چهارم" به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ بهمن ماه ۱۴۰۰ با محوریت «توافق همکاری ایران و چین؛ الزامات و ضرورت‌ها در حوزه فاوا» منتشر شد.

سرمقاله این شماره از ماهنامه به قلم «سعید اشتیاقی» فعال اقتصادی و عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین با عنوان «مزیت‌سازی برای همکاری برد-برد با چین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات» و یادداشت ماه به قلم دکتر «نسیم توکل» عضو اتاق بازرگانی تهران با عنوان «درآمدزایی میلیون دلاری ایران از همکاری با چین در تولید قطعات الکترونیکی» به تحلیل و بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای توافق‌نامه ایران و ایران در حوزه فاوا می‌پردازد.

همچنین در زیر ذره‌بین شماره بهمن‌ماه ماهنامه با عنوان «بررسی همکاری‌های ایران و چین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب توافق‌نامه همکاری ۲۵ ساله» دکتر «داود ادیب» رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران بر «لزوم استفاده از نظرات تشکل‌های خصوصی حوزه فاوا در اجرایی‌شدن توافق‌نامه همکاری ایران و چین» تاکید کرده است، همچنین «فریبرز نژاددادگر» دبیر و عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران و پیمانکاران و صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی مخابرات ایران بر «نگرانی جدی فعالان صنعت فاوا از انحصارطلبی شرکت‌های چینی» اذعان داشته و دکتر «اسماعیل ثنایی» نایب رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران هم بر «استفاده حداکثری از توان شرکت‌های داخلی، در تعامل با چینی‌ها» تاکید داشته است.

سایر بخش‌های متنوع این شماره از ماهنامه مشتمل بر یادداشت ویژه، ماهی که گذشت، یک گام به جلو، گام نو، ارز دیجیتال، کنکاش، گفت‌وگوی ماه، گزارش ماه، گزارش ویژه، داخل گود، بازار و آنسوی مرزها و همچنین بخش انگلیسی می‌باشد که می‌توانید فایل پی‌دی‌اف را اینجا ببینید.

صاحب امتیاز و مدیرمسوول این ماهنامه "مسعود فاتح"، رئیس شورای سیاست گذاری دکتر "مهدی ادیبان"، سردبیر "مونا ارشادی فر" و دبیر تحریریه "زهرا طاهری" می باشند.

انتشار شماره 77 ماهنامه نسل چهارم با سرفصل «توافق همکاری ایران و چین؛ الزامات و ضرورت‌ها در حوزه فاوا»

پیوستاندازه
PDF icon PDF شماره 77 ماهنامه نسل چهارم3.2 مگابایت

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2022-02-10 13:52

افزودن دیدگاه جدید