کد مطلب: 

265966

زارع‌پور: چشم‌انداز پست، تبدیل شدن به شرکتی هوشمند است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پست باید به اپراتور پستی هوشمند در تراز جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود. نیروی انسانی و اعتماد مردم به پست دو سرمایه این شرکت برای رسیدن به پست هوشمند است تا پشتوانه خوبی برای توسعه اقتصاد دیجیتال باشد.
عیسی زارع‌پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات پستی کشور با اشاره به شرایط کرونایی در دو سال گذشته و هجوم سیل بسته‌ها و مرسولات به سمت پست، گفت: این وضعیت باعث شد شرکت پست با سرعتی بیش از گذشته به مردم خدمات‌رسانی کند و در این دوران نمره قبولی گرفت.

وی با تاکید به اینکه چشم‌انداز پست، تبدیل شدن به شرکتی هوشمند است، افزود: پست باید به اپراتور پستی هوشمند در تراز جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود.

وزیر ارتباطات به انتصاب مدیر عامل جدید شرکت ملی پست نیز اشاره کرد و گفت: در دوران جدید باید به سرمایه انسانی در پست به صورت جدی توجه و ارتقای منزلت و معیشت آنها پیگیری شود.

وی اعتماد به برند قدیمی پست را یکی از سرمایه‌های این شرکت عنوان کرد و افزود: نیروی انسانی و اعتماد مردم به پست دو سرمایه این شرکت برای رسیدن به پست هوشمند است تا پشتوانه خوبی برای توسعه اقتصاد دیجیتال باشد.

زارع‌پور تصریح کرد: استفاده از فناوری‌های به روز در مراحل مختلف پست ضروری است تا طعم شیرین استفاده از فناوری در این شرکت به مردم چشانده شود.

وی ارتقای سطح کیفی، تنوع و کاهش هزینه‌های تمام شده را باعث افزایش رضایت‌مندی مردم عنوان کرد.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه در دو سال و نیم گذشته تعرفه‌های پستی ثابت مانده است، گفت: بر همین اساس افزایش تعرفه‌ها در کمیسیون تنظیم مقررات تصویب شد اما بنای دولت تا پایان سال افزایش قیمت در بخش دولتی نیست و نخستین فرصت در سال آینده پیگیر افزایش تعرفه‌ها برای بهبود درآمد شرکت پست هستیم.

وی افزود: البته با بهینه‌سازی فرایند‌ها و افزایش بهره‌وری نیز می‌توانیم به کاهش هزینه‌ها در شرکت ملی پست برسیم.

زارع‌پور همچنین با اشاره به عدم تصویب سختی کاری موزعین پست تاکید کرد: مجددا پیگیر این موضوع برای بهبود وضعیت موزعین هستیم.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه مسوولیت ما در این وزارتخانه از فیبرنوری کف دریاها تا 36 هزار کیلومتری فضا امتداد دارد، تصریح کرد: اما این تنوع مسوولیت‌ها باعث پیگیری نکردن مسائل و مشکلات شرکت پست نمی‌شود.

وی در پایان سخنان خود با تشکر از زحمات رمضانعلی سبحانی‌فر مدیر عامل سابق شرکت ملی پست، محمود لیائی، مدیر عامل جدید این شرکت را فردی خوشنام و با تجربه در این حوزه معرفی کرد و افزود: امیدوارم در دوره جدید شاهد تحول جدی در شرکت ملی پست باشیم.

بر اساس همین گزارش در این مراسم تمبر یادبود هشت فرمانده دفاع مقدس که به پیشنهاد و تصویب شورای تمبر آماده و توسط شرکت ملی پست منتشر شده بود، رونمایی شد.

شهیدان، محمد ابراهیم همت، مهدی باکری، حسین خرازی، مهدی زین‌الدین، احمد کاظمی، محمد جهان آرا، حسن باقری و محمد بروجردی از فرماندهان شهید دوران دفاع مقدس بودند که تمبر یادبود آنها در مراسم امروز رونمایی شد.

همچنین در این مراسم آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید پست نیز انجام شد و وزیر ارتباطات از خطوط مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات پستی دیدن کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-02-07 09:12

افزودن دیدگاه جدید