کد مطلب: 

265964

با افزایش توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در کردستان موافقت شد

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجری طرح خدمات عمومی اجباری(USO) گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این آمادگی را دارد که در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطات در استان‌های کمتر توسعه یافته مانند کردستان اقدامات بیشتری انجام دهد.
 ایرج روحی

به گزارش سیتنا، ایرج روحی، مشاور وزیر و مجری طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همراهی حسین حمیدی پور، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانهای این وزارت، طی سفری به استان کردستان از نزدیک وضعیت ارتباطی این استان را مورد بازدید قرار دادند.

روحی در این سفر با اشاره به سختی کار در استان کردستان به دلیل وجود مناطق کوهستانی گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این آمادگی را دارد که در راستای توسعه زیرساختهای ارتباطات در استانهای کمتر توسعه یافته اقدامات بیشتری انجام دهد.

بر اساس این گزارش در این سفر برنامه ریزی های اولیه جهت تأمین پوشش وضعیت ارتباطی 300 روستای استان کردستان و همچنین طراحی های لازم برای اجرای بیش از 200 کیلومتر فیبر نوری با حضور نماینده‌های همراه اول و ایرانسل، به منظور افزایش پهنای باند روستا های این استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-02-07 09:00

افزودن دیدگاه جدید