کد مطلب: 

265717

توضیح اینستاگرامی سفیر ایران در انگلیس برای اشتباه شگفت‌انگیز تبریک به تیم ملی

سفیر ایران در انگلیس برای تبریک صعود تیم ملی به جام جهانی مرتکب یک اشتباه عجیب شد.
توضیح اینستاگرامی سفیر ایران در انگلیس برای اشتباه شگفت‌انگیز تبریک به تیم ملی

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، محسن بهاروند، سفیر ایران در انگلیس در پست اینستاگرامی که برای صعود تیم ملی ایران به جام جهانی منتشر شد، به اشتباه از عکس بازیکنان عراق در یک بازی دیگر استفاده کرد.

نکته جالب توجه این است که بازیکنان عراق در این عکس، پرچم کشورشان را در دست داشتند و مشخص است که در انتشار این پست دقت کافی صورت نگرفت.

در همین راستا، یادداشتی از سوی این دیپلمات با عنوان «ماجرای بامزه من و عکس تیم ملی» منتشر شد که در زیر می‌خوانید:

من مدت‌ها بازی‌های تیم ملی را پیگیری می‌کردم ولی چند سالی است که به دلیل مشغله کاری از نزدیک دنبال نکرده‌ام و قیافه بازیکنان را خوب نمی‌شناسم. دیروز که تیم ملی به جام جهانی صعود کرد خوشحال شدم. چندین عکس از تیم ملی از اینترنت دانلود کردم. پس از یک مذاکره چند ساعته خواستم خوشحالی خود را خیلی ساده از پیروزی تیم ملی بیان کنم. از شما چه پنهان چند روزی است که چشم چپم اندکی تار شده است. اشتباه به جای تصویر تیم ملی خودمان تصویر تیم ملی عراق را پست کردم.

پس از چند لحظه متوجه شدم و آن را اصلاح کردم. فکر می‌کنم در همان چند لحظه یکی از همکاران خودم با حسن نیت یا نیتی دیگری از این اشتباه بنده اسکرین شات گرفت و آن را به دیگران ارسال کرد. ناگهان در عرض چند ساعت صدها پیام از همکارانم دریافت کردم که سفیر را به بیسوادی، احمقی، خیانت، نادانی، نابلدی و هزاران قضاوت، توهین، تحقیر، برچسب و انگ و ننگ مزین کرده بودند.

بنده ممکن است چند یا همه آن صفات را داشته باشم ولی دلیلش ارسال اشتباه یک عکس حداقل نیست. هر کسی ممکن است برای لحظه ای متن یا تصویری اشتباه پست کند. البته این کار تاثیرات دیگری هم داشته است و آن اینکه چند ساعت است که هر دقیقه چندین دنبال‌کننده به اینستاگرام من افزوده می‌شود.

تاثیر مثبت دیگر هم این بود که حال افرادی را که بی جهت مورد قضاوت ما یا دیگران قرار می‌گرفتند بیشتر درک کنیم. خدا عاقبت همه را به خیر کند.

توضیح اینستاگرامی سفیر ایران در انگلیس برای اشتباه شگفت‌انگیز تبریک به تیم ملی

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-01-29 19:03

افزودن دیدگاه جدید