کد مطلب: 

265598

ضرورت درج اطلاعات هویتی و راستی آزمایی قیمت خودرو در پلتفرم‌ها

قائم مقام وزیر صمت با تأکید بر اهمیت احراز هویت و سلامت آگهی‌ها در پلتفرم‌های موبایلی جهت جلوگیری از کلاهبرداری‌ها گفت: با همکاری پلتفرم‌ها و با استفاده از احراز هویت و صلاحیت ادعای فروشنده خودرو، از کلاهبرداری در خرید و فروش خودروهای دست دوم جلوگیری خواهد شد.
خودرو

به گزارش سیتنا، محمدصادق مفتح قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در نشست خبری دستاوردهای جدید در حوزه ساماندهی آگهی‌های الکترونیکی خودرو، بیان کرد: فضای سایبری امکانی حائز اهمیت است و توسعه زیرساخت‌های آن ارتقاء روابط تجاری از سنتی به مدرن را فراهم می سازد.

تقویت ابزارهای زیرساختی فضای سایبری برای ارتقاء خدمات تجاری

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی با بیان اینکه تقویت ابزارهای زیرساختی فضای سایبری امکان انتخاب بیشتری توسط خریدار و به تبع آن ارتقاء خدمات تجاری را به دنبال دارد، گفت: در این راستا توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی نکته ای مهم برای ارتقاء فعالیت‌های تجاری می باشد که ساماندهی انجام شده در کسب و کارهای نوین در همین راستا است.

احراز صلاحیت کسب و کار ضرورتی برای اطمینان بخشی به خریدار در فضای مجازی

مفتح با تاکید بر اینکه احراز صلاحیت و سلامت کسب و کارهای مجازی ضرورت امروز برای اطمینان بخشی به خریدار است، تصریح کرد: یکسری کالاهای استاندارد وجود دارند، ایجاد سکوها برای عرضه این گونه کالاها بسیار موثر و ابزاری قوی برای ایجاد تعادل قیمتی است و یکی از برنامه‌های ما تمرکز روی این گونه سکوها به عنوان ابزاری برای خرید آسان مردم است.

تمرکز روی احراز صلاحیت‌ها برای جلوگیری از سوءاستفاده‌ها

وی همچنین با بیان اینکه اما کالاهایی مانند خودرو که امروز موضوع ساماندهی آگهی های الکترونیکی آن مطرح است، پیچیدگی هایی دارند، ادامه داد: برای حذف حضور فیزیکی خریدار باید احراز صلاحیت‌ها و هویت‌ها به صورت جدی دنبال شود تا امکان هیچگونه سوءاستفاده وجود نداشته باشد.

اطلاع رسانی دستاوردهای ساماندهی آگهی‌های الکترونیکی خودرو

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی با تشکر از پلتفرم‌های دیوار، با ما و شیپور برای اجرای مجدانه دستورالعمل ساماندهی آگهی‌های الکترونیکی خودرو بیان کرد: رسانه ها نیز این موضوع را به عنوان یک ضرورت اجتماعی و مطالبه عمومی اطلاع‌رسانی کنند تا هم دست سودجویان کوتاه شود و هم مردم برای خریدهای خود اطمینان های لازم را داشته باشند.

تقدیر از سه پلتفرم آگهی الکترونیکی توسط قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی

در این نشست با حضور قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی از مدیران پلتفرم‌های دیوار، شیپور و با ما به سبب تلاش مجدانه برای اجرای دستورالعمل ساماندهی آگهی‌های الکترونیکی خودرو در پلتفرم‌های خود، تقدیر و تشکر گردید.

این نشست با حضور نمایندگانی از بیمه مرکزی، سازمان نظام صنفی رایانه ای، شورای اجرایی فناوری و نمایندگان پلتفرم‌های آگهی الکترونیکی برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-01-25 13:00

افزودن دیدگاه جدید