کد مطلب: 

265503

انصارالله: قطع اینترنت یمن میزان شکست میدانی دشمن را نشان می‌دهد

در پی اقدام ائتلاف سعودی در حمله به زیربناهای مخابراتی و ارتباطی شمال یمن، سخنگوی جنبش انصارالله، اظهار داشت: قطع اینترنت نشان‌دهنده میزان شکست میدانی متجاوزان است.
انصارالله: قطع اینترنت یمن میزان شکست میدانی دشمن را نشان می‌دهد

به گزارش سیتنا، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیئت صنعاء در مذاکرات صلح یمن اقدام ائتلاف سعودی در حمله به زیربناهای مخابراتی و ارتباطی شمال یمن را ادامه سلسله جنایات ائتلاف متجاوز علیه کشورش دانست.

 وی گفت: بمباران مراکز ارتباطات با هدف قطع اینترنت یمن جنایتی است که دشمن در راستای جنایات زندان صعده، الحدیده و صنعاء مرتکب شده است.

به گزارش المسیره، عبدالسلام تأکید کرد که این جنایت میزان شکست میدانی و نظامی دشمن بزدل و بی اخلاق را نشان می‌دهد.

جنگنده‌های نیروهای متجاوز عربستان و امارات روز جمعه یک بازداشتگاه در استان صعده را بمباران کردند که در اثر آن، ۸۲ نفر کشته و ۲۲۶ نفر زخمی شدند.

از سوی دیگر، ائتلاف سعودی طی روزهای اخیر به شدت زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی در شمال یمن را بمباران کرده است.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن -فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بارها هشدار داده‌اند که بر اثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه انسانی که در قرن گذشته بی‌سابقه است، روبه رو هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2022-01-22 16:21

افزودن دیدگاه جدید