کد مطلب: 

265297

پیش‌بینی مؤسسه مالی سبا از قیمت بیت کوین در سال 2022

مدیرعامل مؤسسه مالی سبا پیش بینی می‌کند که بر اساس مدل‌های ارزیابی، قیمت بیت کوین در سال 2022 میلادی می‌تواند بین 50 تا 75 هزار دلار در ن.سان باشد.
پیش‌بینی مؤسسه مالی سبا از قیمت بیت کوین در سال 2022 میلادی

به گزارش سیتنا به نقل از کوین تلگراف، گویدو بوهلر، مدیرعامل مؤسسه مالی سبا - بانک مستقر در سوئیس - پیش‌بینی‌های خود را برای قیمت بیت‌کوین در سال میلادی 2022 به اشتراک گذاشت.

گویدو بوهلر (Guido Buehler) می‌گوید: ما معتقدیم که روند قیمت بیت کوین، صعودی خواهد بود. مدل‌های ارزیابی داخلی ما در حال حاضر قیمت هر بیت کوین را بین ۵۰ تا ۷۵ هزار دلار پیش‌بینی می‌کنند.

بوهلر در مصاحبه‌ای توضیح داد که در سبا، استخرهای دارایی به‌دنبال زمان مناسب برای سرمایه‌گذاری‌اند. با این حال، آن‌ها نیازمند سرمایه‌پذیران مناسب و مقررات لازم برای استقرار سرمایه خود نیز هستند.

آیا بیت کوین به بالاترین حد قیمت طی امسال خواهد رسید؟

بوهلر در پاسخ این پرسش که بیت کوین امسال به بالاترین حد قیمتی خود خواهد رسید یا خیر، می‌گوید که مسأله اصلی، زمان رسیدن بیت‌ کوین به بالاترین قیمت خود است و نه امکان وقوع آن.

به اعتقاد مدیرعامل مؤسسه مالی سبا تسلط ۴۰ درصدی بیت کوین برای سرمایه‌گذاران بسیار مهم و مورد توجه خواهد بود.

او خاطرنشان کرده است که تسلط ۴۰ درصدی بیت کوین برای سرمایه‌گذاران بسیار مهم است.

گفتنی است؛ بانک سبا به‌عنوان یک مؤسسه مالی علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. این بانک چندی پیش یک دور «سرمایه‌گذاری سری C» به مبلغ ۱۱۰ میلیون فرانک سوئیس (معادل ۱۱۹ میلیون دلار) با مشارکت صرافی FTX و شرکت معاملاتی آلامدا ریسرچ (Alameda Research) داشته است. در اکتبر (مهر) سال گذشته، این بانک اعلام کرد که مشتریان به‌زودی قادر خواهند بود از دارایی‌های دیجیتال انباشت‌شده خود، بهره دریافت کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 1
2022-01-15 12:39

افزودن دیدگاه جدید