کد مطلب: 

265158

هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار می‌شود

هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با شعار «تداوم نوآورانه، یک تجربه ناب در شرایط کرونایی» در تاریخ 21 و 22 دی ماه سال جاری از ساعت 9 صبح لغایت 18 عصر در محل هتل لاله و مرکز آفرینش‌های کنونی واقع در خیابات حجاب به صورت حضوری، مجازی، پخش زنده اینترنتی و تلویزیونی برگزار می‌شود.
هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

به گزارش خبرنگار سیتنا، هفتمین رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران، نمایشگاه تخصصی B2B و B2G در حوزه فناوری های مالی است که سالانه توسط مرکز فابا و با همراهی صنعت بانکداری و پرداخت برگزار می شود و امسال هم هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با شعار «تداوم نوآورانه، یک تجربه ناب در شرایط کرونایی» در تاریخ 21 و 22 دی ماه سال جاری از ساعت 9 صبح لغایت 18 عصر در محل هتل لاله و مرکز آفرینش‌های کنونی واقع در خیابات حجاب به صورت حضوری، مجازی، پخش زنده اینترنتی و تلویزیونی برگزار خواهد شد.

بخش نمایشگاهی در سالن 2000، بخش نشست ها و میزگرد ها در سالن آمفی تئاتر، بخش گفتگو B2B در سالن کنفرانس 1، معرفی محصولات و خدمات درسالن غدیر، جشنواره نوآوری و استارتاپی در سالن 2000، جشنواره چهره های ماندگارهمزمان با مراسم افتتاحیه، دوره تخصصی بانکداری نوین در هتل لاله و ضیافت VIP مدیران و مشارکت کنندگان در رستوران مضراب هتل لاله برگزار می‌شود.

مشارکت کنندگان این نمایشگاه حوزه های مختلف همچون پرداخت، شهر هوشمند، بیمه، فین تک‌ها و حوزه های مخابراتی هستند.

با هدف ترویج فناوری های نوین، توسعه بازار و ارتقاء برند کسب و کاری، بخش معرفی دیدگاه ها، محصولات و خدمات در رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب در نظر گرفته شده است.

طی برگزاری این نمایشگاه، 50 کارگاه معرفی محصول به صـورت حضوری و مجازی ارائه می شود. هر غرفه دار یا متقاضی، فرصت دارد 15 دقیقه در اســتیج به معرفی محصولات خود بپردازد. کارگاه های معرفی محصول در حضور افـراد با فاصله گذاری اجتماعی است و در عین حال در فضای مجازی به صورت زنده پخش می شود. مشــارکت کنندگان می توانند برنامه 15 دقیقه ای خود را به صورت آنلاین یا محصول و خدمت جدید ضبط شده ارائه دهند.

گفتنی است؛ داشتن کارت واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حضور در این نمایشگاه الزامی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-01-10 16:03

افزودن دیدگاه جدید