کد مطلب: 

265139

رئیس امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی از وزارت ارتباطات بازدید کرد

رئیس امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی باهدف فراهم کردن زمینه بازنگری در ساختار سازمانی ستاد وزارت ارتباطات و سازمان‌های زیرمجموعه با رویکرد ایجاد انسجام و هماهنگی و نیز همگرایی و ساختارهای موازی حوزه‌های مختلف و بهره‌مندی حداکثری از فضاهای موجود، از بخش‌های مختلف بازدید کرد.
بازدید

به گزارش سیتنا، علیرضا شاهپری، رئیس امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور امروز با همراهی هادی اصلان زاده، معاون توسعه سرمایه انسانی مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از زیارت مزار شهدای گمنام که روز گذشته در پردیس وزارت ارتباطات به خاک سپرده شدند، از بخش‌های مختلف ستاد وزارت ارتباطات و سازمان‌های زیرمجموعه ازجمله سازمان فناوری اطلاعات، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی و شرکت ارتباطات زیرساخت بازدید کرد.

این بازید باهدف فراهم کردن زمینه بازنگری در ساختار سازمانی ستاد وزارت و سازمان‌های زیرمجموعه با رویکرد ایجاد انسجام و هماهنگی و نیز همگرایی و ساختارهای موازی حوزه‌های مختلف و بهره‌مندی حداکثری از فضاهای موجود انجام شد.

در پی برنامه‌های راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دوره جدید که تحول دیجیتال و توسعه دولت هوشمند و دولت الکترونیکی در رأس آن قرار دارد، بازنگری در ساختار سازمانی ستاد و سازمان‌های زیرمجموعه به‌منظور چابک سازی و همراهی بیشتر به یک ضرورت تبدیل‌شده است.

اصلان زاده و شاهپری و جمعی از مدیران و کارشناسان پس از زیارت مزار شهدای گمنام و بازدید بخش‌هایی از ستاد وزارت ارتباطات از مرکز ملی تبادل اطلاعات کشور بازدید کردند.

در جریان این بازید درباره خطوط ایجاد ساختاری چابک و تسهیل گر و دارای وحدت فرماندهی مذاکراتی به عمل آمد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2022-01-10 10:11

افزودن دیدگاه جدید