کد مطلب: 

265135

ببینید| آیا ادعای خطرناک بودن آنتن‌های 5G برای سلامتی مستند است؟

اگرچه برخی ادعاها در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر خطرناک بودن آنتن‌های 5G برای سلامتی مطرح می شود ولی بررسی‌های سیتنا نشان می دهد که آنتن های 5G به جهت نصب در فرکانس بالا به مراتب تشعشعات کمتری در مقایسه با سایر نسل‌های شبکه همراه دارند.
آنتن‌های 5G

‏به گزارش سیتنا، ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد اندازه گیری تشعشعات ساطع شده از آنتن های همراه نسل پنجم ⁦ در لندن مشخص می کند که این ⁧ تشعشعات‌⁩ ۱۰ تا ۲۰ برابر بالاتر از میزان استاندارد و نرمال است که باعث بروز بیماری های خطرناک ریوی و سرطان برای مردم در معرض این امواج خواهد شد.

اما سیتنا اضافه می کند که کارشناسان معتقدند اگرچه سایت های نسل پنجم در محدوده های متفاوت فرکانسی نصب و وارد شبکه می شوند ولی از آنجا که 5G عموما شبکه ای در فرکانس های بالاست که فاصله آنتن هایش در شبکه کمتر از سایر نسل هاست لذا تشعشعات آنتن های 5G به مراتب کمتر از سایر شبکه هاست.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-01-10 09:59

دیدگاه‌ها

تصویر ارمین
گرچه برخی ادعاها در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر خطرناک بودن آنتن‌های 5G برای سلامتی مطرح می شود ولی بررسی‌های سیتنا نشان می دهد که آنتن های 5G به جهت نصب در فرکانس بالا به مراتب تشعشعات کمتری در مقایسه با سایر نسل‌های شبکه همراه دارند.! لطفا سیتنا این ادعایی رو که داری علمی و مستند ثابت کن چون این دو نفر با دم و دستگاه مضر بودن 5جی ثابت کردن
ارسال شده توسط ارمین در 23 دى 00 - 21:21

افزودن دیدگاه جدید