کد مطلب: 

265015

سرویس‌های فناورانه مبین‌نت در نمایشگاه تلکام 1400

در نمایشگاه تلکام 1400، مبین‌نت با هدف معرفی و ارائه راهکارها و فناوری‌های سازمانی خود حضور یافت و سرویس‌های جامعی را در این دوره از این نمایشگاه معرفی و ارائه کرد.
مبین نت

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی مبین نت، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (تلکام)، از دوم تا پنجم دی 1400 با حضور مبین‌نت و سایر شرکت‌های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

مبین نت در سال‌های اخیر با توسعه فعالیت‌های خود، قدم در مسیر تازه‌ای گذاشته است و تلاش کرده تا در بستر فناوری‌های ارتباطی و اینترنتی خود، طیف متنوعی از سرویس‌ها و راهکارهای ابری را طراحی و عرضه کند و در مسیر هوشمندسازی و تحول دیجیتال کنار کسب‌وکارها، سازمان‌ها و صنایع باشد.

در این دوره از نمایشگاه تلکام، مبین‌نت با هدف معرفی و ارائه راهکارها و فناوری‌های سازمانی خود حضور یافت و سرویس‌های جامعی شامل راهکارهای ارتباطات سازمانی، سرویس‌های خدمات موبایل و تلفن سازمانی، زیرساخت و مرکز داده، خدمات ابری سازمانی و اینترنت اشیا را در این دوره از نمایشگاه معرفی و ارائه کرد. همچنین برای هشت سرویس سازمانی طرح‌های ویژه در نظر گرفته شد که با استقبال مدیران سازمان‌ها و صاحبان صنایع گوناگون همراه شد.

مبین نت در نمایشگاه تلکام سرویس زیرساخت ابری خود با نام «مبیکلود» را که به تازگی به بهره‌برداری رسیده‌است، معرفی کرد. این سرویس تمام ابری، چالش‌های بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا، شرکت‌های کوچک و متوسط و فریلنسرهای حوزه IT را در تامین منابع زیرساختی برای نگهداری و پردازش اطلاعات وبسایت‌ها و نرم‌افزارها رفع کرده است.

مبین‌نت از بستر پویای نمایشگاه تلکام برای ایجاد تعامل سازنده و اثربخش با عموم بازدیدکنندگان و صاحبان کسب‌وکارها استفاده کرد تا به سهم خود در توسعه فناوری‌های هوشمند و رفع دغدغه‌ها و نیازمندی‌های حوزه‌های موردنظر گام بردارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-01-05 11:37

افزودن دیدگاه جدید