کد مطلب: 

264938

زارع‌پور: سرمایه اجتماعی پست، اعتماد مردم است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در محاسبات خود باید مردم را در نظر بگیریم؛ از اطلاعات موجود که از طریق هوشمند‌سازی فرآیند ارسال و تحویل مرسولات پستی به دست می‌آید، نحوه رفتار و میزان رضایت مردم را تحلیل کنید و به صورت دائمی بر فرآیندهای پستی نظارت داشته باشید.
عیسی زارع‌پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شرکت ملی پست که با حضور مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره و مدیران ستادی و استانی این شرکت به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد با اشاره به اینکه این سومین جلسه نشست با مدیران پست برای بررسی وضعیت این شرکت است، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که وزارت ارتباطات به شرکت پست و مسائل آن توجه و نگاه ویژه دارد.

وی با اشاره به اینکه پست ظرفیت خوبی دارد، افزود: نیروی انسانی با انگیزه و خدوم، مدیران تلاشگر، زیرساخت های گسترده در سراسر کشور و برند ملی پست در کنار اعتماد مردم ، سرمایه های اصلی شرکت پست است که با استفاده از آنها و با تکیه بر فناوری های جدید می توان پست را متحول کرد.

زارع پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهکارهایی برای ارتقای جایگاه پست، گفت: پست باید به دنبال تنوع در سبد خدمات خود مبتنی بر کسب و کارهای جدید باشد و همچنین از فناوری‌های جدید در تمام مراحل پست استفاده کند.

وزیر ارتباطات با اشاره به لزوم بهره گیری از فناوری های جدید و مدل های جدید کسب و کار در شرکت پست تاکید کرد: بهای تمام شده در شرکت بالاست و باید به سمت کاهشی و واقعی کردن هزینه‌ها برویم.

وی با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی پست اعتماد مردم است، افزود: با بالا رفتن سرعت کار در پست نباید کیفیت کاهش پیدا کند و باعث خدشه به اعتماد مردم شود.

زارع‌پور با تاکید به اینکه در محاسبات خود باید مردم را در نظر بگیریم، گفت: از اطلاعات موجود که از طریق هوشمند‌سازی فرآیند ارسال و تحویل مرسولات به دست می‌آید نحوه رفتار و میزان رضایت مردم را تحلیل کنید و به صورت دائمی بر فرآیندهای پستی نظارت داشته باشید.

وی به معیشت کارکنان پست نیز اشاره کرد و افزود: برای معیشت کارکنان شرکت پست اقداماتی انجام شده اما به نقطه مطلوب نرسیده است و برای بهبود وضعیت در این حوزه باید اقدامات تکمیلی انجام شود.

وزیر ارتباطات با اشاره به مشکلات کشور در حوزه اقتصادی و تحریم ها، تصریح کرد: نگاه دولت کم کردن فاصله‌ها در حوزه دریافت‌هاست و ما نیز به عنوان وزارت ارتباطات هر اقدامی را که به معیشت کارکنان پست کمک کند پیگیری می‌کنیم.

وی به تشکیل کارگروه اقتصاد دیجیتال در دولت اشاره کرد و افزود: این کارگروه برای رفع موانع کسب و کارهای دیجیتال تشکیل شده و اگر لازم باشد در این کارگروه برای شرکت پست نیز به عنوان پشتیبان اقتصاد دیجیتال پیگیر اقدامات مورد نیاز خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه تعدادی از مدیران استانی، مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره و همچنین مدیران ستادی پست به مسائل و مشکلات این شرکت اشاره و همچنین راهکارها و پیشنهادات خود را با وزیر ارتباطات مطرح کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2022-01-03 08:09

افزودن دیدگاه جدید