کد مطلب: 

264883

خدمات بی‌سیم همراه اول و مبین‌نت در یک شبکه اختصاصی متصل می‌شوند

مدیرکل بازاریابی و فروش سازمانی شرکت ارتباطات مبین‌نت، گفت: با همگرایی دو مجموعه مبین نت و همراه اول، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ که در سراسر کشور فعالیت دارند، خدمات ارتباطی را با بهره‌گیری از طیف متنوعی از تکنولوژی‌های بی‌سیم در قالب شبکه اینترانت به هم متصل شده‌ دریافت می‌کنند و به‌دنبال آن می‌توان خدمات بی‌سیم همراه اول و مبین‌نت، چه نقاط ثابت و چه سیار را به‌راحتی در یک شبکه اختصاصی و امن متصل کرد.
ناصر مرادی

ناصر مرادی مدیرکل بازاریابی و فروش سازمانی شرکت ارتباطات مبین‌نت در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیتنا پیرامون قرارداد سازمانی شرکت همراه اول و مبین‌نت، گفت: موضوعی که طبق قرارداد فروش سازمانی از سمت شرکت همراه اول به شرکت مبین‌نت اتفاق افتاد، بیشتر در حوزه سرویس‌های مدیریت‌شده شرکت همراه اول با هدف ایجاد یکپارچگی در سرویس‌های هر دو مجموعه برای سازمان‌های بهره‌بردار بوده است.

مدیرکل بازاریابی و فروش سازمانی شرکت ارتباطات مبین‌نت، بیان کرد: شرکت مبین‌نت به‌واسطه سابقه طولانی که در این حوزه داشته است، حداقل 25 تا 35 درصد درآمد خود را در 10 سال اخیر از حوزه سازمانی کسب کرده و این روند، چه از نظر درآمد و چه از نظر تعداد نودهایی که در شبکه خدمات ارتباطی ایجاد شده بود، همیشه رو به رشد بوده است.

خدمات بی‌سیم همراه اول و مبین‌نت در یک شبکه اختصاصی متصل می‌شوند

مرادی ادامه داد: به‌واسطه نوع پشتیبانی که شرکت مبین‌نت در ساختار خود نهادینه کرده، SLA را به سازمان‌ها منتقل کرده است.

وی اشاره کرد: به‌واسطه تناسب خدمات با نیاز مشتریان، نوع پشتیبانی مناسب و از طرفی متعادل بودن سرویس‌ها، استقبال خوبی از سرویس‌های این شرکت در حوزه سازمانی را شاهد بوده‌ایم و گواه این موضوع  قراردادهایی است که سال‌ها‌ مکرراً تمدید شده‌اند.

مدیرکل بازاریابی و فروش سازمانی شرکت ارتباطات مبین‌نت، اشاره کرد: شرکت همراه اول بر اساس استراتژی توسعه‌بخش Near Core خود، سال گذشته در بخش سرویس‌های مدیریت‌شده به شرکت مبین‌نت منتقل کرد و بحث توسعه این سرویس‌ها را هم شرکت مبین‌نت برعهده گرفت. مبین‌نت در همین جهت با برند همراه اول کسب‌وکار، سرویس‌های خود، سرویس‌های همراه اول و راهکارهایی را که از ترکیب مجموعه سرویس‌های این دو شرکت به دست آمده، به بازار و مشتریان عرضه و ارزش افزوده‌های خوبی را به سازمان‌ها ارائه می‌کند.

مبین‌نت

مرادی، اظهار کرد: با پیشرفت تکنولوژی و حرکت به سمت 5G و خدمات ابری، ترکیب این محصولات به‌طور خودکار شکل گرفته است و محصولات با گذر از خدمات ارتباطی به خدمات ابری عرضه می‌شوند.

وی تاکید کرد: شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ که در سراسر کشور  فعالیت دارند، خدمات ارتباطی را با بهره‌گیری از طیف متنوعی از تکنولوژی‌های بی‌سیم در قالب شبکه اینترانت به هم متصل شده‌ دریافت می‌کنند و به‌دنبال آن می‌توان خدمات بی‌سیم همراه اول و مبین‌نت، چه نقاط ثابت و چه سیار را به‌راحتی در یک شبکه اختصاصی و امن متصل کرد.

مدیرکل بازاریابی و فروش سازمانی شرکت ارتباطات مبین‌نت گفت: در حوزه خدمات ارتباطی با استفاده از تکنولوژی و راهکارهای مبتنی بر SD-WAN سعی داریم تا امکان حداکثر مدیریت در ارتباطات یعنی اتوماسیون و هوشمندسازی تا لایه هفت شبکه‌های اختصاصی را در بانک‌ها و سایر سازمان‌های دارای شعب گسترده در کشور ایجاد کنیم.

شرکت ارتباطات مبین‌نت

مرادی توضیح داد: با همگرایی دو مجموعه تلاش می‌شود محصولات جدید، همگی ‌به‌صورت بومی تولید و عرضه شوند. به‌عنوان نمونه اکنون پلتفرم رایانش ابری را راه‌اندازی کرده‌ایم و می‌توانیم به سازمان‌ها بسته‌های اختصاصی ارائه دهیم تا خدمات ارتباطی را به خدمات ابری متصل و سرویس‎‌های ارزش افزوده مبتنی بر ابر مانند انتقال تصاویر دوربین‌های مداربسته، نظارت تصویری، تلویزیون‌های تبلیغاتی مستقر در شعب (Digital Signage) و ارتباطات تلفنی (VoIP) را در همین  بستر امن منتقل کنند. در همین جهت سازمان‌ها بدون پرداخت هزینه‌های گزاف و خرید تجهیزات می‌توانند در بستری امن از این سرویس‌ها استفاده کنند.

وی در پایان اشاره کرد: از آنجایی که سرویس‌هایی که در بستر کلود عرضه می‌شوند، از پیش‌زمینه و زیرساخت هوشمندی برخوردار هستند در همین راستا می‌توانیم به همراه حفظ اصول محرمانگی و امنیت داده‌ها، دستورالعمل‌های هوشمندسازی به این سرویس‌ها ارائه دهیم و به سمتی حرکت کنیم تا در آینده سرویس‌های AI و BI را شکل دهیم و در نهایت پله به پله به هوشمندسازی کسب‌وکارهای مختلف نزدیکتر شویم.

انتهای پیام

گفت‌و‌گو از فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2022-01-01 10:36

افزودن دیدگاه جدید