کد مطلب: 

264798

عضویت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در کارگروه تسهیلات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نماینده سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان عضو کارگروه تسهیلات وجوه اداره شده منصوب شد.
وزارت ارتباطات

به گزارش سیتنا، به منظور ارتقاء و توسعه کاربرد و افزایش توانمندی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) کشور و تولید برنامه‌های نرم‌افزاری و ایجاد زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، وجوهی از محل منابع داخلی شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت وجوه اداره شده برای حمایت از تحقیقات، طرح‌های توسعه‌ای، اشتغال آفرینی و یا صادرات کالا و خدمات اختصاص یافته که بر مبنای این دستورالعمل و در چارچوب تصویب‌نامه هیئت وزیران به بخش‌های خصوصی و تعاونی پرداخت می‌شود.

در همین راستا دکتر عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعضای کارگروه تسهیلات وجوه اداره شده را منصوب کرد که بر این اساس، نماینده سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز به عضویت این کارگروه درآمد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، رئیس سازمان فناوری اطلاعات، مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیر عامل پست بانک، نماینده اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی و همچنین دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، دیگر اعضای این کارگروه هستند که با حکم وزیر ارتباطات منصوب شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-12-29 10:49

افزودن دیدگاه جدید