کد مطلب: 

264728

امکان جستجوی کسب‌وکارهای نزدیک موقعیت خود در واتس‌اپ

بر اساس گزارش شرکت واتس‌اپ، پلتفرم پیام‌رسان شرکت متا، در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی مشاغل نزدیک به موقعیت خود را جستجو کنند.
واتس‌اپ

به گزارش سیتنا به نقل از تِک ورم، طبق اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده در وبلاگ خبری شرکت، این  پیام رسان در حال افزودن بخش جدیدی به نام «کسب و کارهای نزدیک» در برنامه خود است که با فیلتر کردن آنها و استفاده از یک رابط جدید، کاربر می تواند با توجه به موقعیت مکانی،مشاغل نزدیک به خود را جستجو می کند.

شرکت واتساپ گفت: «وقتی در واتس‌اپ جستجو می‌کنید، بخش جدیدی به نام «کسب‌ وکارهای نزدیک» وجود خواهد داشت که براساس دسته‌بندی و انتخاب شما حساب‌های تجاری فیلتر می‌شوند. این ویژگی جدید که هنگام استفاده از جستجوی برنامه ظاهر می‌شود، علاوه بر اینکه به کاربران اجازه می‌دهد سوپرمارکت های نزدیک را مشاهده کنند، می توانند به سایر مشاغل مانند رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، یا فروشگاه‌های لباس و ... نیز بدون خروج از برنامه دسترسی داشته باشند.

واتس‌اپ در حال حاضر ویژگی جدید Business Nearby را برای برخی از کاربران اندروید سائوپائولو در برزیل منتشر کرده است و احتمالاً در آینده برای همه کاربران عرضه خواهد شد.

شرکت واتساپ اعلام کرد: این شرکت همچنین در حال کار بر روی توسعه یک ویژگی مشابه برای اپلیکیشن تحت iOS نیز است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-12-27 10:55

افزودن دیدگاه جدید