کد مطلب: 

264714

نشست معاون تجاری شرکت مخابرات با هیات مدیره‌ی اتحادیه‌ی صادرکنندگان صنعت مخابرات

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران در نشست با هیات مدیره‌ی اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران مطرح کرد: تحولات در بخش های تجاری و مشتریان در اولویت شرکت مخابرات ایران قرار می‌گیرد و با ارایه‌ی سرویس‌های کامل‌تر و متنوع تر برای انواع مشتریان در بخش های تجاری، خانگی و سازمانی با استفاده از توانمندی شرکت های داخلی، تحول در خدمات رسانی کشور ایجاد خواهد شد.
زارعیان: حمایت از تولید داخل، رویکرد اصلی شرکت مخابرات ایران است

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، جلسه‌ی دیدار اعضای هیات مدیره‌ی اتحادیه‌ی صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران با دکتر زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران، در محل ساختمان معاونت تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات و با حضور مدیران و کارشناسان مرتبط برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر داوود ادیب، رئیس هیات مدیره‌ی اتحادیه‌ی مخابرات، گزارشی را در مورد فعالیت‌های اخیر اتحادیه شامل حضور اتحادیه در چندین نمایشگاه خارجی، انعقاد تفاهم‌نامه ها و قراردادهای خارجی توسط برخی از اعضاء، اقدامات توسعه‌ی بازار، اقدامات مرتبط با محورهای حکمرانی، تنظیم‌گری ، تاثیرگذاری بر سیاست‌ها، نشست ها و جلسات برگزار شده توسط اتحادیه ارائه داد.

سپس مهندس سادینا آبائی، نائب رئیس هیات مدیره‌ی اتحادیه در مورد فعالیت های اتحادیه در زمینه‌های مختلف و از جمله حمایت از استارتاپ ها به عنوان یکی از رویکردهای جدید اتحادیه، توضیحاتی را مطرح کرد.

در ادامه، مهندس فریبرز نژاد دادگر دبیر و عضو هیات مدیره‌ی اتحادیه، گزارشی در مورد اقدامات انجام شده در کمیسیون های اتحادیه شامل کمیسیون صادرات، کمیسیون ظرفیت سازی و نوآوری، کمیسیون مالی- حقوقی ، کمیسیون اپراتورهای پروانه ارتباطات ثابت و کمیسیون رتبه بندی مطرح و اقدامات انجام شده در راستای حمایت اعضای اتحادیه را تشریح کرد.

نشست معاون تجاری شرکت مخابرات با هیات مدیره‌ی اتحادیه‌ی صادرکنندگان صنعت مخابرات

در این نشست دکتر داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران ضمن بیان این مطلب که حمایت از محصولات داخلی رویکرد اصلی شرکت مخابرات ایران است، افزود: خوشبختانه در حال حاضر در شبکه‌ی تلفن ثابت بخش عمده‌ای از تجهیزات مورد استفاده‌ از تجهیزات بومی است و امیدواریم که استفاده از این توانمندی ها در سال های آتی به حداکثر برسد.

دکتر زارعیان همچنین مطرح کرد: تحولات در بخش های تجاری و مشتریان در اولویت شرکت مخابرات ایران قرار می‌گیرد و امیدواریم که با ارایه‌ی سرویس های کامل‌تر و متنوع‌تر برای انواع مشتریان در بخش های مختلف تحولی در خدمات رسانی کشور ایجاد گردد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-12-26 20:49

افزودن دیدگاه جدید