کد مطلب: 

264689

تست سرعت مودم‌های 5G ارگ تلکام با سرعت 880 مگابیت بر ثانیه در حضور وزیر ارتباطات + تصاویر و فیلم

خبرنگار «زهرا طاهری» - عکاس و فیلمبردار «حسین شهلایی» ؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سومین روز برگزاری نمایشگاه ایران تلکام ۱۴۰۰، طی بازدید از غرفه‌ی شرکت مخابراتی ارگ جدید در نمایشگاه، در جریان تست سرعت مودم‌های 5G ارگ تلکام روی شبکه‌ی همراه اول با سرعت دانلود 880 مگابیت بر ثانیه قرار گرفت و تاکید کرد که «انشاءالله این سرعت آینده‌ است».
ارگ تلکام

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، همراه با دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، دکتر سید ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و مهندس حمید فتاحی معاون وزیر، رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، به همراه مهندس مهرداد میراسماعیلی، مدیرعامل شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید، ضمن بازدید از غرفه ارگ تلکام در نمایشگاه ایران تلکام ۱۴۰۰، با آخرین دستاوردهای این شرکت در صنایع مخابرات، خودرو و سلامت آشنا شد.

در جریان این بازدید رونمایی از محصولات جدید شرکت ارگ تلکام در حوزه مودم مشتمل بر مودم 5G و مودم دوال TD و FD انجام شد. همچنین تست سرعت مودم‌های 5G ارگ تلکام با سرعت 880 مگابیت بر ثانیه در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد که زارع پور تاکید کرد «انشاءالله این سرعت آینده‌ است».

همچنین مهندس مهرداد میراسماعیلی، مدیرعامل شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید در جریان این بازدید تاکید کرد که با اشغالزایی در منطقه محروم، فرصت اشتغال برای 600 نفر ایجاد شده است و محصولاتی که پیش از این وارد می‌شده، بومی سازی شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم با ابزار خرسندی از این‌گونه اقدامات در صنعت مخابرات، بر حمایت از تولید داخل و افزایش اشغالزایی در این زمینه تاکید کرد.

تست سرعت مودم‌های 5G ارگ تلکام با سرعت 880 مگابیت بر ثانیه در حضور وزیر ارتباطات + تصاویر و فیلم

گزارش تصویری و فیلم بازدید وزیر ارتباطات از غرفه ارگ تلکام را ببینید:

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.8 (44 رای)
سیتنا 3
2021-12-26 10:18

افزودن دیدگاه جدید