کد مطلب: 

264679

زارع‌پور: تولید‌کنندگان داخلی کیفیت محصولات را ارتقا دهند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بهترین حمایت از تولیدات داخل، بازارسازی و مزیت‌سازی برای آنان است، در همین راستا باید شرکت‌های داخلی کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند تا قابلیت رقابت داشته باشد.
عیسی زارع‌پور

به گزارش خبرنگار سیتنا، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در چهارم دی ماه سال جاری با حضور در نمایشگاه بیست‌و‌دوم تلکام از توانمندی‌ها و تولیدات شرکت‌های فعال در حوزه ارتباطات بازدید کرد.

وی در این نمایشگاه بهترین حمایت از تولیدات داخل را بازارسازی و مزیت‌سازی برای آنان عنوان کرد و افزود: شرکت‌های داخلی باید کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند تا قابلیت رقابت داشته باشد.

وزیر ارتباطات

زارع‌پور تاکید کرد: از اپراتور‌ها خواسته‌ایم که سیاست‌های خود را به سمت استفاده از تولیدات داخلی سوق دهند.

وی ظرفیت تولیدات داخلی را در حوزه مخابرات و ارتباطات مناسب ارزیابی کرد و افزود: جوانان خلاق و توانمند کشور در بسیاری از حوزه‌های ارتباطاتی تجهیزات مناسبی تولید کرده‌اند که با حمایت وزارت ارتباطات و اپراتورها شاهد رشد بیشتر آنان خواهیم بود.

عیسی زارع‌پور

وزیر ارتباطات با اشاره به تحریم‌ها و مشکل دسترسی اپراتورها به تجهیزات خارجی، گفت: تولید‌کنندگان داخلی در سه سال گذشته بسیاری از نیازهای اپراتورها را مرتفع کرده‌اند. این موضوع نوید خوبی برای صنعت مخابرات است که می‌تواند در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

بر اساس این گزارش، وزیر ارتباطات در بازدید حدود سه ساعته با حضور در غرفه‌های تولیدات تجهیزات مخابراتی و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات در این حوزه، با فعالیت‌ها و خدمات این شرکت‌ها از نزدیک آشنا شد.

بازدید
همچنین فعالان و تولید‌کنندگان حوزه تلکام ضمن معرفی محصولات و دستاوردهای خود، مسائل و مشکلات پیش رو را با وزیر ارتباطات مطرح کردند.

انتهای پیام

برای مشاهده گزارش تصویری بازدید وزیر ارتباطات از نمایشگاه تلکام اینجا کلیک کنید.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2021-12-26 08:26

افزودن دیدگاه جدید