کد مطلب: 

264665

وزیر ارتباطات: شرط اصلاح تعرفه تلفن ثابت، راه‌اندازی سالیانه یک میلیون پورت فیبرنوری است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره تصویب افزایش تعرفه تلفن ثابت در کمیسیون تنظیم مقررات، گفت: اصلاح تعرفه تلفن ثابت مخابرات تنها به این شرط امکان‌پذیر است که شرکت مخابرات تعهد دهد سالیانه یک میلیون پورت فیبرنوری را در کشور راه‌اندازی کند.
وزیر ارتباطات: شرط اصلاح تعرفه تلفن ثابت، راه‌اندازی سالیانه یک میلیون پورت فیبرنوری است

به گزارش سیتنا، دکتر عیسی زارع‌پور در بازدید از نمایشگاه ایران تلکام ۱۴۰۰ و در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی پیرامون تصویب افزایش تعرفه تلفن ثابت، گفت: اصلاح تعرفه‌ها در مسیر تصویب قرار داد و هنوز به تصویب نهایی نرسیده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: از فرآیندی که به تصویب اصلاح تعرفه تلفن ثابت می‌انجامد اکنون صرفا این درخواست از سوی شرکت مخابرات ارایه شده و در کمیسیون تنظیم مقررات به تصویب رسیده است. اما در ادامه باید فرآیند کامل شود و برای تایید نهایی به تصویب مراجع ذیصلاح نیز برسد.

زارع‌پور اظهار کرد: برای تصویب افزایش تعرفه مخابرات،  قطعا باید تضمین‌های لازم برای راه اندازی سالانه حداقل یک میلیون پورت فیبرنوری را به وزارت ارتباطات بدهد.

وزیر ارتباطات گفت: منظور ما از تعهد این است که مخابرات یا باید سیم مسی را به فیبر نوری تبدیل کند یا در نقاطی که هیچ دسترسی وجود ندارد، فیبر نوری بکشد.

زارع‌پور گفت: مسئولان شرکت مخابرات نیز قول داده اند که به این قول‌ها عمل کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-12-25 15:19

افزودن دیدگاه جدید