کد مطلب: 

264604

زارعیان: راهبرد مخابرات مبنی بر به اشتراک گذاری امکانات با اپراتورهای ارتباطاتی است

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران در نشستی خبری همزمان با نخستین روز برپایی نمایشگاه تلکام، گفت: این شرکت به عنوان شرکت اصلی زیرساختی کشور در صدد است امکانات خود را در حوزه تجاری به اشتراک بگذارد.
زارعیان: راهبرد مخابرات مبنی بر به اشتراک گذاری امکانات با اپراتورهای ارتباطاتی است

به گزارش سیتنا، دکتر داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران ضمن بیان این مطلب  افزود: درشبکه تلفن ثابت بخش عمده ای از تجهیزات بومی است و در این بخش به خودکفایی مناسبی رسیده ایم.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از تولید داخل رویکرد اصلی مخابرات است تا همگام با توسعه زیرساخت ها این تجهیزات در اختیار اپراتورها قرار گیرد .

زارعیان در تشریح هزینه های عملیاتی در شرکت مخابرات ایران اظهار داشت :هزینه های عملیاتی در شرکت مخابرات ایران دو بخش است، یکی بخش ثابت که زیان ده بوده و بخش دیگر سیار است که در این حوزه به سود دهی رسیده ایم.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات در ادامه گفت: این سوددهی برای تمام بخش های شرکت مخابرات ایران کفایت نمی کند و با توجه به تورم روز افزون بازگشت سرمایه به اندازه کافی نیست.

وی با اشاره به توسعه بخش ثابت در این شرکت گفت : عدد توسعه در بخش ثابت ۴۵ هزار میلیارد تومان بوده است که این حداکثر تلاش مخابرات برای توسعه است.

زارعیان گفت: با در نظرگرفتن تحولات در بخش های تجاری و مشتریان برنامه های ویژه ای را در حال اجرا و تهیه داریم که ضمن ارایه سرویس های کامل تر برای انواع مشتریان در بخش های تجاری، خانگی و سازمانی، به طور کلی تحولی در خدمات رسانی کشور ایجاد خواهد شد.

وی افزود: در نمایشگاه تلکام با رویکرد جدید توسعه دولت الکترونیک و شبکه های ۵G را دنبال می کنیم.
 
زارعیان خاطر نشان کرد : با بهینه سازی فرایند های تجاری آزاد سازی نیروها امکان پذیر شده که از توانمندی آن ها در بخش ها دیگر مخابرات استفاده می کنیم.

وی تصریح کرد: فناوری جدید را در بخش های تجاری و مشتریان به کمک گرفته ایم تا با استفاده از آن ارزش افزوده مناسبی را برای شرکت ایجاد کنیم که اثرات این فعالیت ها در طی ماه های آینده به مرور مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-12-23 18:35

افزودن دیدگاه جدید