کد مطلب: 

264467

روابط عمومی اسنپ: مسافران اسنپ هزینه سفر را آنلاین یا نقدی پرداخت کنند/ کارت به کارت کردن مورد تایید نیست

روابط عمومی اسنپ، گفت: انتخاب بین پرداخت آنلاین یا نقدی به عهده‌ی کاربران مسافر است و کاربران راننده نباید مسافر را به پرداخت نقدی تشویق کنند. با این حال، ما همیشه به مسافران خود توصیه می‌کنیم که به‌صورت آنلاین و از داخل اپلیکیشن هزینه سفر خود را پرداخت کنند. کارت به کارت کردن هزینه سفر مورد تایید این سامانه نیست.
اسنپ

روابط عمومی اسنپ در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا پیرامون درخواست وجه نقد و کارت به کارت توسط سفرای این تاکسی اینترنتی از مسافرین، گفت: کاربران مسافر اسنپ می‌توانند هزینه سفر خود را به‌ دو صورت آنلاین یا نقدی پرداخت کنند. کارت به کارت کردن هزینه سفر مورد تایید این سامانه نیست.

در صورتی که کاربر مسافر، هزینه سفر خود را از طریق کارت به کارت پرداخت کند و مشکلی در این فرایند به وجود آید، متاسفانه اسنپ امکان پیگیری موضوع را نخواهد داشت. به طور مثال اگر هنگام واریز مبلغ به جای چهار صفر، اشتباها پنج صفر وارد کنید، امکان پیگیری و بازگرداندن مبلغ برای اسنپ وجود ندارد.

انتخاب بین پرداخت آنلاین یا نقدی به عهده‌ی کاربران مسافر است و کاربران راننده نباید مسافر را به پرداخت نقدی تشویق کنند. با این حال، ما همیشه به مسافران خود توصیه می‌کنیم که به‌صورت آنلاین و از داخل اپلیکیشن هزینه سفر خود را پرداخت کنند.

از طرف دیگر، اسنپ با فراهم کردن قابلیت «تسویه حساب در لحظه» سعی کرده نگرانی کاربران راننده‌ درباره‌ دسترسی آنی به درآمدشان را برطرف کند. درآمد کاربران راننده با فعال کردن امکان «تسویه در لحظه» اسنپ در کمتر از چند دقیقه به حساب‌شان واریز می‌شود.

دو گزینه‌ی «تسویه در لحظه» و «تسویه روزانه» برای کاربران راننده اسنپ فعال است. اگر کاربر راننده تسویه روزانه را انتخاب کند، حساب او به طور روزانه تسویه می‌شود، اما در صورت انتخاب تسویه در لحظه، تا پنج بار در روز و تا سقف ۷۵۰ هزار تومان می‌تواند درخواست تسویه حساب دهد و در کمتر از چند دقیقه، مبلغ کارکرد او به حساب بانکی‌اش واریز می‌شود. به این ترتیب اسنپ در هر زمانی که مد نظر راننده باشد می‌تواند با او تسویه حساب کند.

نباید فراموش کرد که کنترل کیفیت روزانه تمام سفرها بدون کمک مسافران امکان‌پذیر نخواهد بود. از نظر ما هر مسافر یک کارشناس کنترل کیفیت است که می‌تواند با امتیازدهی به کاربر راننده و ارسال نظر از طریق اپلیکیشن و همچنین تماس با پشتیبانی باعث ارتقای استانداردهای کیفی سفرهای اسنپی شود.

نظرات کاربران مسافر حتما بررسی می‌شود و در صورت لزوم، مجدد توضیحات و آموزش‌های لازم به کاربر راننده داده می‌شود.

انتهای پیام

گفت‌وگو از زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-12-19 15:29

افزودن دیدگاه جدید