کد مطلب: 

264296

توانمندسازی صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان توسط خانه نوآوری و فناوری ایران

خانه نوآوری و فناوری ایران (ihit) با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هدف توانمندسازی صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان و به منظور نمایش محصولات این شرکت­ها در بازارهای جهانی، ایجاد و راه‌اندازی شده است.
شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش سیتنا، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت از محصولات دانش بنیان صادراتی در خانه نوآوری و فناوری ایران (ihit) بازدید کردند. این بازدید پس از پایان بیست و‌ پنجمین همایش روز ملی صادرات انجام شد. خانه نوآوری و فناوری ایران (ihit) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر می باشد.

این خانه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توانمندسازی صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان و به منظور نمایش محصولات این شرکت­ها در بازارهای جهانی، ایجاد و راه‌اندازی شده است.

عرضه محصولات دانش‌بنیان، ارائه ایده‌های نوآورانه، ایجاد فضای رقابت‌پذیری با رویکرد صادراتی، ارتقاء زیرساخت‌های تجاری‌سازی و صادرات محصولات دانش‌بنیان، تعامل با کارگزاران صادراتی EMCها، دعوت از مهمانان و هیئت ‎های خارجی به منظور بازدید از آخرین دستاوردهای محصولات دانش‌بنیان از اهداف برپایی خانه نوآوری و فناوری ایران است.

بستر ihit، بستری مناسب برای معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان و عرضه محصولات آن‌ها در سطح بین‌المللی است و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند محصولات خود را در نمایشگاه عرضه نموده و ضمن غناء بخشیدن به توانایی‌های صادراتی خود، از فرصت فروش و صادرات این محصولات توسط EMCها و بازدیدکنندگان خارجی استفاده نمایند.

بازدیدکنندگان خارجی نیز می توانند در قالب هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف از این نمایشگاه دائمی بازدیده کرده و متناسب با نیازهای خود از محصولات عرضه‌شده در آن استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-12-13 15:45

افزودن دیدگاه جدید