کد مطلب: 

264270

«قاسم عسلی» مدیرکل دفتر رییس سازمان فناوری اطلاعات، روابط عمومی و امور بین‌الملل شد

با صدور حکمی توسط محمد خوانساری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، «قاسم عسلی» مدیرکل دفتر رییس سازمان فناوری اطلاعات، روابط عمومی و امور بین‌الملل شد.
قاسم عسلی

به گزارش سیتنا، از سوی محمد خوانساری رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، «قاسم عسلی» به سمت مدیر کل دفتر رییس سازمان، روابط عمومی و امور بین‌الملل منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: 12 ماموریت ویژه برای این پست در نظر گرفته شده است که مهمترین آنها مدیریت، پیگیری و نظارت همه امور مربوطه، تعامل و هماهنگی‌های لازم با بخش‌های حاکمیتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته، تعامل نزدیک و سازنده با سازمان‌های بین‌المللی، تعامل با بخش خصوصی، اتحادیه‌ها و اپراتورها، تعامل و ارتباط با رسانه‌های جمعی، هماهنگی لازم با ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها می‌باشد.

بر اساس این گزارش، «قاسم عسلی»، دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی است که پیش از این و برای سال‌های متمادی، عهده‌دار سمت معاون مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بود، مشاور مدیرعامل خبرگزاری ایرنا، مدیریت روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیام و رییس اداره تبلیغات و مراسم مرکز روابط‌عمومی وزارت ارتباطات را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-12-13 09:11

افزودن دیدگاه جدید