کد مطلب: 

264208

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، رتبه دوم کشوری را در توسعه دولت الکترونیکی کسب کرد

معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی مرکز تتا گفت: مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در ارزیابی دوره هشتم پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه‌ها و پرتال‌های دستگاه‌های اجرایی که توسط سازمان فناوری اطلاعات صورت میپذیرد، رتبه دوم را در بین 163 دستگاه اجرایی کسب نموده است.
حمیدرضا قربانزاده

به گزارش سیتنا، حمیدرضا قربانزاده معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی مرکز تتا اعلام کرد: بر اساس نتایج ارزیابی دوره هشتم توسعه دولت الکترونیکی که توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران منتشر شده، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی موفق به کسب رتبه دوم کشوری از بین 163 دستگاه اجرایی گردیده است.

قربانزاده افزودند: ارزیابی این دوره با رویکرد سخت گیرانه تری نسبت به دوره های قبلی و بر اساس 36 شاخص در قالب 4 اولویت سیاستی دولت کاربرمحور، دولت شفاف، دولت یکپارچه و دولت مشارکتی انجام گردید. بنابر اعلام ایشان، تمامی 51 خدمت مرکز تتا، الکترونیکی شده و از سال گذشته رویکرد هوشمندسازی خدمات در دستور کار مرکز قرار گرفته و به پیشرفت های خوبی نیز رسیده است.

وی یکی از دلایل کسب رتبه برتر توسط مرکز تتا در سنوات اخیر را، اتخاذ سیاست های مبتنی بر معماری سازمانی، توجه ویژه به کاربران، سهولت فعالیت کسب و کارها، یکپارچگی در ارائه خدمات، شفافیت و دسترسی ذی نفعان و مردم به سامانه ها و اطلاعات مورد نیاز و اخذ مشارکت آنها در سایه تلاش و پیگیری مستمر و هدفمند کلیه مدیران و کارکنان مرکز تتا اظهار داشت.

لازم به ذکر است مرکز تتا، عهده دار مسئولیت تسهیل، ترویج و توسعه تجارت الکترونیکی در کشور و همچنین راهبری سامانه های مهم تجاری در سطح ملی مانند سامانه جامع تجارت ایران و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بوده و توسعه گواهی الکترونیکی از دیگر وظایف آن می باشد.

خاطرنشان می گردد، در ارزیابی دوره قبلی (دوره هفتم)، مرکز تتا موفق به کسب رتبه سوم کشوری شده بود و در ارزیابی دوره هشتم به رتبه دوم کشوری ارتقا جایگاه یافته است. در ارزیابی این دوره، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رتبه اول قرار گرفته و سه دستگاه بیمه مرکزی، سازمان فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ترتیب پس از مرکز تتا در رتبه های سوم الی پنجم کشوری قرار گرفته اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2021-12-11 09:46

افزودن دیدگاه جدید