کد مطلب: 

264207

گزارش آگهی/ جذاب‌ترین گوشی‌های سری A کهکشان سامسونگ

گوشی های کهکشانی سامسونگ یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین برندهای گوشی به شمار می روند حتی رقیب تازه نفسش شیائومی نتوانست تخت سلطنت ابرقدرت جهان را به دست بیاورد، و او همچنان بر صدر بهترین ها سلطنت می کند. در نتیجه کاربران برای خرید گوشی حتما گوشی های جذاب سامسونگ را در لیست بررسی قرار خواهند داد.
گوشی های هوشمند

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، همانطور که می دانید این روزها با گرانی گوشی های هوشمند مواجه هستیم، و بهترین گزینه، خرید گوشی های میان رده است. سامسونگ هم در این زمینه بسیار ماهرانه عمل کرده است زیرا توانست ترکیب جذابی از کیفیت و قیمت مناسب را در کنار یکدیگر قرار دهد. برای اینکه تصمیم گیری برای شما ساده تر شود، لیستی از بهترین گوشی های سری A سامسونگ آورده ام، حین بررسی می توانید مشاهده قیمت گوشی و ویژگی های دیگر را مد نظر قرار دهید و در نهایت خرید رضایت بخشی داشته باشید.

1. سامسونگ گلکسی 5G A52

A52 5G جزو گوشی های محبوب سری A سامسونگ به شمار می رود. این گوشی دارای یک صفحه نمایشگر 6اینچی است که با فناوری سوپرآمولد پوشیده شده است. و سرعت صفحه نمایشگر با نرخ تازه سازی 90 هرتزی سنجیده می شود. با وجودی که از گوشی های پرچمدار فاصله دارد اما با بهترین چیپست یعنی اسنپدراگون 720 جی کار می کند.این دستگاه جذاب حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. تمام ویژگی های فوق العاده گوشی را در یک طرف قرار دهید و باتری شاهکار 4500 میلی آمپر ساعتی قدرت بی نظیری به دستگاه داده است. این باتری بی نظیر از فناوری شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می کند.

2. گوشی گلکسی A32 5G

گوشی های هوشمند

ویژگی فوق العاده ای که جذابیت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 5G  را بیشتر می کند، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دستگاه است که از فناوری شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند. گلکسی A32 5 G سامسونگ یک صفحه نمایشگر 6 اینچی دارد. به راحتی می توانید از تماشای فیلم و سریال مورد علاقه تان در این نمایشگر لذت ببرید. همچنین این گوشی از چیپست اختصاصی سامسونگ مدیاتک بهره می برد. A32 دارای دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 48 مگاپیکسلی عریض، 5 مگاپیکسلی ماکرو و عمق 2 مگاپیکسلی است. نقاط قوت این دستگاه می توان به عمر باتری فوق العاده، نمایشگر بادوام گوریلا گلس 5 و دوربین های قدرتمند آن اشاره کرد. همچنین A32 سامسونگ به فناوری 5G نیز مجهز است.

3. گوشی سامسونگ گلکسی A71 5G

این دستگاه 6 اینچی به فناوری فوق العاده سوپر آمولد پلاس مجهز است که با گوریلاگس 3 محافظت می شود. گوشی  A71 5G  از باتری فوق العاده 4500 میلی آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع 25 واتی بهره برده است. همچنین گوشی A71 با چیپست اگزینوس کار می کند و به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی  و لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض مجهز است. لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو جزییات بیشتری از تصاویر و مناظر نزدیک را نمایش می دهد. دستگاه دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است که قابلیت ارتقا به 1 ترابایت را دارد. با کارت microSD فضای بیشتری را برای عکس ها و فیلم های مورد علاقه تان خواهید داشت.

4. سامسونگ گلکسی A52s 5G

A52s به  نمایشگر فوق العاده 6 اینچی و نرخ تازه سازی 120 هرتزی مجهز است. که این ویژگی سرعت تازه سازی صفحه نمایشگر را چندین برابر افزایش می دهد. نمایشگر با فناوری سوپرآمولد زیبایی خاصی به نمایشگر بخشیده است.  همچنین A52s با چیپست قدرتمند اسنپدراگون 778G 5G کار می کند. و حضور این چیپست قدرت دستگاه را چندین برابر می کند. گوشی دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. A52s 5G به دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی ماکرو بهره می برد.

5. سامسونگ گلکسی A12

دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که به فناوری شارژ سریع 15 واتی تجهیز شده است. و از مدیاتک انرژی و قدرتش را کسب می کند. گوشی  A124 دوبین در پشت و یک دوربین در جلو دارد. صفحه نمایشگر 6 اینچی است و  دستگاه با ترکیبی از شیشه و پلاستیک ساخته شده است که جذابیت خاصی به دستگاه بخشیده اند. به طور کلی گوشی 8 هسته ای A12 یک گوشی مناسب برای کارهای روزمره و معمولی به شمار می رود.

6. سامسونگ گلکسی A22 5G

A22  جزو میان رده های فوق العاده سامسونگ است. این گوشی 6 اینچی نیز از ترکیب شیشه و پلاستیک ساخته شده است. صفحه نمایشگر A22 به فناوری Full HD مجهز است که به شما امکان تماشای تصاویر با کیفیت فوق العاده ای را می دهد. مضاف بر اینکه نرخ تازه سازی 90 هرتزی لذت بازی را برای گیمرها بیشتر خواهد کرد.

چگونه بهترین گوشی میان رده را انتخاب کنیم؟

اولین قدم مهمی که باید در این مسیر بردارید، شناسایی نیاز و خواسته و هدفتان است. قصد شما از خرید یک گوشی میان رده سامسونگ چیست. با اینکه سامسونگ در زمینه ساخت میان رده ها بهترین به شمار می رود اما قصد شما مهم ترین گام است. شاید نیازها را بررسی کنید و ترجیح دهید به جا گوشی لپ تاپ یا تبلت بخرید. در هر صورت نیازسنجی به شما در این مسیر کمک می کند اگر دنبال برند معتبر لپ تاپ هستید، انواع بهترین برند لپ تاپ را می توانید در فروشگاه اینترنتی لیپک جستجو کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-12-11 09:38

افزودن دیدگاه جدید