کد مطلب: 

264130

تمجید اینستاگرامی نابغه جهان از گل‌های یک ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا

بهترین بازیکن تاریخ فوتسال جهان به تمجید از گل ملی‌پوش ایرانی بنفیکا پرداخت.
تمجید اینستاگرامی نابغه جهان از گل‌های یک ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، بازتاب‌ها به گل زیبای حسین طیبی در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا همچنان ادامه دارد و پس از سایت‌های خارجی، ستاره‌های فوتسال جهان نیز به گلی که ملی‌پوش ایرانی برابر قهرمان مجارستان به ثمر رساند نیز واکنش نشان داده‌اند.

رقابت‌های مرحله الیت لیگ قهرمانان اروپا در حالی در چهار گروه ۴ تیمی برگزار شد که بنفیکا پرتغال با بهره‌مندی و درخشش حسین طیبی در سه دیدارش توانست برابر حریفان خود به برتری دست پیدا کند تا به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یابد و در آستانه افتخار دوباره در اروپا قرار بگیرد.

دو گل استثنایی و شگفت‌انگیز حسین طیبی در نخستین مسابقه مرحله اِلیت لیگ قهرمانان اروپا مقابل هالاداس مجارستان با واکنش سایت‌های مختلف ورزشی جهان همراه بود که اکنون اسطوره و بهترین بازیکن فوتسال جهان نیز به این گل‌ها واکنش نشان داده است.

فالکائو، بهترین گلزن و تکنیکی‌ترین بازیکن تاریخ فوتسال جهان که حرکات گل‌های خاص او زبانزد است، با گل حسین طیبی شگفت‌زده شده و ویدئو آن را در اینستاگرام خود منتشر کرده و نوشته است: «عجب گلی دوست من!» که ستاره ایرانی بنفیکا نیز در پاسخ عنوان کرده: «خیلی ممنونم پادشاه»

تمجید اینستاگرامی نابغه جهان از گل‌های یک ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-12-07 22:50

افزودن دیدگاه جدید