کد مطلب: 

264064

مدیرعامل آسیاتک: عدم تغییر متناسب تعرفه‌ها با هزینه‌ها، مانع سرمایه‌گذاری مخابرات در زیرساخت‌ها شده است

عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، معتقد است: با توجه به عدم تغییر متناسب تعرفه ها با رشد هزینه ها و نیازهای سرمایه گذاری لازم، تلاشی در شرکت مخابرات به منظور ارتقای تجهیزات و شبکه مشاهده نمی‌شود و این موضوع یکی از عوامل اصلی پیرامون کیفیت اینترنت ثابت است.
محمدعلی یوسفی زاده

مهندس محمدعلی یوسفی زاده، مدیرعامل شرکت آسیاتک در گفت و گو با خبرنگار سیتنا، گفت: جو روانی و نیاز استفاده از اینترنت هر روز بیشتر می‌شود و همین موضوع و عدم توسعه های لازم متوازن با این نیاز  باعث شده که در بعضی مواقع و یا مکان ها مشکلاتی باشد که در کل سرعت و کیفیت اینترنت ثابت و همراه مطلوب به نظر نیاید.

یوسفی زاده، اشاره کرد: مسائل زیادی وجود دارد که سرعت و کیفیت اینترنت ثابت و همراه در وضعیت مطلوبی نباشد که یکی از مهم‌ترین آنها، مسائل شرکت مخابرات است و این شرکت زیرساخت زیادی برای اپراتورهای موبایل و ثابت را ارایه می دهد؛ مانند ایرانسل، همراه اول و شرکت های ثابت و...

مدیرعامل شرکت آسیاتک، بیان کرد: در شرکت مخابرات توسعه‌ قابل ملاحظه‌ای با تکنولوژی و نیاز روز اتفاق نمی‌افتد و براساس پروانه اش، خدمات B2C و B2O ارایه می دهد که این دو با یکدیگر تضاد منافع دارند و این موضوع نیازمند توجه ویژه‌تری است که حداقل آن مشخص کردن تقسیم سهم از طریق تنظیم مقررات و وزارت ارتباطات است.

وی اشاره کرد: اگر بحث سرعت وکیفیت نامطلوب در ارتباطات ثابت مطرح است، یکی از مهم‌ترین عوامل آن عدم همکاری شرکت مخابرات است و از طرفی به خاطر بحث انحصار 50 تا 60 درصد از بازار از دست شرکت‌های بخش خصوصی خارج و به شرکت مخابرات واگذار شده است.

یوسفی زاده در پایان تاکید کرد: با توجه به عدم تغییر متناسب تعرفه ها با رشد هزینه ها و نیازهای سرمایه گذاری لازم، تلاشی در شرکت مخابرات به منظور ارتقای تجهیزات و شبکه مشاهده نمی‌شود و این موضوع یکی از عوامل اصلی پیرامون کیفیت اینترنت ثابت است.

انتهای پیام

گفت و گو از فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-12-06 10:08

افزودن دیدگاه جدید